מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

איך מספרים לבת זוג על זה?

20/08/18 4:55
5 תגובות

אז אחרי שעברה כבר שנה שאני חי עם זה, לפעמים כועס על עצמי, לפעמים מאשים, ולפעמים פשוט משלימים עם המצב, תמיד מתגנבת מחשבה על איך אני מספר את זה לבת זוג, מאז שנדבקתי לא שכבתי עם נשים, סוג של משבר..
מישהי/ו שפתח את זה מול בת/בן זוג שלו?
מה התגובות בדר"כ?
הרגע הזה שאני אהיה צריך לספר על זה לא מרפה ממני


תגובות

אני סיפרתי למישהו שהיה הרבה פחות מבן זוג אחרי הפעם הראשונה ששכבנו. לא יכולתי לדמיין שהוא לא ידע למה הוא נכנס ואז במקרה שידבק. אז מבחינתי היה לי ברור שזה יאמר על ההתחלה במין גישה של- אני מקפידה מאוד לשים לב מתי אולי יש התפרצות ולהשמר (מסבירה שזה מדבק מאוד בהתפרצויות והרבה פחות בין לבין), לשכב רק רק רק עם קונדומים תמיד- ואני גם אומרת שאני מבינה מאוד אם זה לא מתאים לצד השני והוא לא רוצה לקחת את הסיכון הזה.

סירה1
20/08/18 14:46

איך הצד השני מגיב בדר"כ?

זה קרה רק פעם אחת עד היום אז אין איזו עיקביות... אמר שמעריך שאמרתי לו, ושזה בסדר. מזדהה עם תחושת הנפילה למטה בתחום הזה, ואיזה חור שחור גדול שלא ניתן לעקוף. ולמרות שיש רגעים שאני אמיצה, רוב הזמן גם אני בחשש והמנעות. אני מאמינה שגם אם לפעמים יהיו אנשים שזה לא יתאים להם, לפעמים יהיו אנשים שיקחו את זה בפרופורציות ומכירים את זה או כמו זה...

שמיים
09/10/18 0:33

יש התפתחות? אני לצערי באותו חשש.. לפעמים אפילו מונעת מעצמי להתחיל משהו עם מישהו מהחשש מהרגע הזה שאצטרך להגיד לו.. מפחדת ממש מהתגובה..

סירה1
17/10/18 15:41

התפתחות בנוגע למה?