מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהברכת לשנה החדשה

ברכת לשנה החדשה

2 תגובות

קהילה יקרה

 

היום בערב חוגגים את ראש השנה ואני מניחה שרבים ממכם אפילו חוששים מהערב המשפחתי הזה מלא ברכות לתחילת השנה ואיחולים כאלו ואחרים שחלקם אולי איחלתם לעצמכם שנה שעברה ואתם מאוכזבים/כועסים שדבר מזה לא התגשם ואולי רק חלק קטן כן קרה אבל בעיניכם "זה כלום" לעומת מה שצריך היה לקרות.

 

ואולי אתם בכלל לבד היום....או עם אנשים אבל מרגישים לבד מאי פעם.

כן, זה קורה – לא רק לכם גם לרבים וטובים אחרים...

 

אז בקשה לי אליכם. מיוחדת וייחודית רק להיום:

זכרו שלא על כל דבר בחיים אפשר לשלוט ולפעמים באופן אובייקטיבי לגמרי קיבלתם "חבילה" מן הגיהינום להתמודד איתה.

אז היום, רק היום בחרו שעה ייעודית ומן הרגע הראשון של השעה הזו ועד מחר שחררו את עצמכם מכל אחריות. בלי אשם. בלי שיפוטיות. בלי תחושת כישלון – את כל אילו תאגדו בחבילה אחת ותזרקו אותה במקום רחוק ביער דמיוני או אמתי. רק אתם יודעים היכן היער נמצא ובכל עת שתרצו תוכלו להחזיר לעצמכם את החבילה.

 

משעה זו חבקו את עצמכם. תודו לנפש שלכם על כך שהצליחה לשרוד את מה ששרדה. תודו על כל דבר טוב שאתם זוכרים שעשיתם (צחצחתם שיניים למשל) כי רק אתם יודעים אילו כוחות הייתם צריכים לגייס לשם כך.

תנו לעצמכם צל"ש על כל הישג קטנטן בינכם לבין עצמכם. אה. חייכו לעצמכם. חשבו שאתם הילד הקטן הכי אהוב ומוצלח בתוך הנפש שלכם ותנו לו – חיבוקים, נשיקות, מילים טובות.

 

שולחת לכם הרבה אור ואהבה

ומקווה שיצליחו להגיע למקום הנכון...

שלכם

אורית יוגב


תגובות

barak2017
17/09/18 7:22

שנה טובה ומתוקה וגמר חתימה טובה אורית היקרה

יהיה.טוב
23/09/18 23:36

אורית שנה טובה וחתימה טובה. את אישה מדהימה וטובה ורק רציתי לומר לך תודה על הכל! תודה שאת שם בשבילינו, תודה על רגישות ואמפטיה אינסופית כלפינו. מאחלת לך המון בריאות כי מגיע לך !:heart: