מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתחוויתי אלימות? איך לשחרר?

חוויתי אלימות? איך לשחרר?

04/10/18 4:21
3 תגובות

זה טיפה ארוך, מצטערת מראש:
הכרתי בחור מקסים, היינו ביחד שנה וחצי. בשנה וחצי האלה רבנו המון, ובריבים לצערי נגררנו ל-לקלל אחד את השניה. הוא ידע בדיוק על איזה נקודות ללחוץ לי בריב, והיו מקרים שהייתי קופצת עליו ומרביצה לו - שריטות, נשיכות, מה שבא ליד.. כשהוא היה מונע ממני להרביץ לו הייתי מרביצה לעצמי.. היו פעמים שהסתובבתי עם סימן כחול ביד כמה ימים.
לא אאריך יותר מידיי רק אגיד שבאיזה שהוא שלב אני הפסקתי עם כל אלו, והוא המשיך עם הקללות בריבים ועם ההשפלות.
- יום אחד יצאנו לשחק סנוקר, שמתי בצחוק את היד על החור כדי שלא יוכל להכניס את הכדור האחרון ולנצח, והוא בתגובה העיף לי את הכדור הלבן חזק על היד - אחכ הוא הצטער ואמר שהוא רצה שיכאב לי כי עיצבנתי אותו.
- אבא שלי עזב אותי כשהייתי קטנה, אז באחד הריבים שהיו לנו הוא אמר לי 'אפילו אבא שלך לא אוהב אותך, אפילו הוא נטש אותך. ותיראי את אמא שלך היא לא אוהבת אותך בכלל. תאכלס אין לך הורים'.
- כשהוא רצה לשכב ואני לא רציתי הוא היה לוחץ עליי עד שהייתי אומרת לו 'כן' בלית ברירה, היו פעמים שנרדמתי באמצע (!), אבל זה לא הפריע לו להעיר אותי ולהמשיך..
- יום אחד הוא התעצבן על איך שהערתי אותו, אז הוא ישב על המיטה והתחיל לקלל אותי בקללות שאני אפילו לא הכרתי... 'יא בת זונה, יא בת שרמוטה לכי לאלף עזאזל יא מפגרת כוס אמא שלך'. הייתי בשוק.
- בריבים הוא היה יכול להתעלם ממני כמה ימים עד שהייתי אומרת שאני מצטערת..
- תמיד כשהיה קורה משהו במערכת יחסים הוא היה גורם לי להרגיש שזו אשמתי... לאורך כל מערכת היחסים הוא גרם לי לחשוב שהוא 100% ואני הדפוקה היחידה בקשר.
- הוא היה מונע ממני שעות שינה - כשהיינו רבים הוא היה שם מוזיקה חזק מהמחשב, כשלא היינו רבים הוא היה נזכר שבא לו לדבר איתי ב12 בלילה כשאני צריכה לקום ב7 ללימודים, למרות שכל היום היינו ביחד והיה לו את כל הזמן שבעולם לדבר. זה לא קרה לא פעם ולא פעמיים, זה קרה על בסיס קבוע. אחרי המון פעמים כשהוא בא לדבר איתי אמרתי לו שאני צריכה לישון והוא התעצבן עליי, לא דיבר איתי יומיים.
- הייתה פעם אחת שהוא רב איתי כי למדתי במקום להיות איתו (היה לי מבחן יום למחרת).
- יום אחד רבנו ממש והיינו אצלו בבית, קמתי ורציתי ללכת והוא פשוט נעל את הדלת ולא נתן לי לצאת.
- הוא היה לוקח לי את הפלאפון בלי רשות ומסתכל בהודעות, לא משנה כמה התחננתי אליו שיפסיק.. הוא ניצל את זה שהוא יותר גדול וחזק ממני.
- לא פעם ולא פעמיים הוא התעצבן על זה שאני יותר מידיי בעבודה ואמר לי שאני לא צריכה לעבוד ושהוא יפרנס אותנו (למרות שהוא היה במינוס).
- הבאתי 2 חתולים לאומנה (היינו גרים ביחד), וכשהוא התעצבן עליי אז בשביל לפגוע בי הוא שם את החתול שאהבתי יותר בתוך קופסא ושם אותו באמצע הפארק בסוף השכונה.

ויש עוד כלכך הרבה....

בקיצור נפרדנו לפני 3 חודשים, וחזרתי לאקס הראשון שלי.. אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על מה שהוא עשה לי ועל כמה סתומה הייתי שלא קמתי ועזבתי. אני מפחדת שהחבר הנוכחי יפגע בי אותו דבר, לא מצליחה לשחרר. מה אפשר לעשות?
ומה שחוויתי איתו הייתה אלימות או שאני סתם מגזימה?


תגובות

no-one
04/10/18 4:31

היי לולי, כואב לקרוא את מה שכתבת מאחל לכולם זוגיות טובה ובריאה לצערי אני לא יכול לתת עצות, מחכה לראות את התגובות של החברים האחרים, בטוח שהם יודעים יותר ממני ויש להם נסיון

n1
04/10/18 17:22

מה שחווית הוא אלימות לכל דבר ואת לא מגזימה. את מרגישה שהיית סתומה כשלא קמת ועזבת מייד, אני מרגישה שאת לא היית סתומה ושהיו סיבות הרבה יותר עמוקות לכך, ששווה מאוד לברר עם מטפל מתחום בריאות הנפש, כדי למנוע מצב שבו רע לך בזוגיות, ואת לא עוזבת, מהסיבות שצריך לברר בטיפול. יכול להיות לך רע בזוגיות גם אם אין בה אלימות, ולא כדאי כלל שתישארי בקשר שלא עושה לך טוב כי מגיע לך את כל הטוב שבעולם.

no-one
04/10/18 18:22

שי, את מיוחדת מצטרף למה שכתבת