מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

החמרה במצב דכאוני

אנונימי
אנונימי
06/10/18 15:07
3 תגובות

שלום,
מעולם לא כתבתי בקהילה, מרגיש לי קצת חושפני אבל אנסה.
כבר מעל 15 שנה על כדורים אנטי דיכאוניים, בשילוב לסירוגין של טיפול פסיכולוגי כזה או אחר. אני מנהלת אורך חיים תקין לכאורה, אנשים מבחוץ אינם יודעים דבר על התחושות שלי. בשנתיים האחרונות אף התחלתי לקחת פרוביג׳יל עבור העייפות הכרונית שהקשתה עלי מאוד, כדור זה עוזר לי רבות כי יש בו חומרים מעוררים ונותן תחושת היי למשך כמה שעות (לא תמיד אבל הרבה).
בתקופה האחרונה שאני כבר סוגרת את שנות השלושים שלי, רמת החרדה והדיכאון עלו כמו מחשבות כאלה ואחרות. לא הצלחתי למצוא זוגיות, מה שגם מחריף את התחושות ( לא רוצה להכנס לנושא ילדים כאן). שהתחלתי טיפול לפני מעל עשור, המחשבה והתקווה היו שאני צעירה ועדיין אפשר לתקן. היום אני מבינה שלא, הכל נכשל והכדורים רק מחזיקים אותי פחות או יותר. אני עובדת משרה מלאה (רבים היו אולי מקנאים, לי זה לא מסב אושר והרבה פעמים עצבות), ואף מתנדבת מעל 80 שעות בחודש בשנה האחרונה. אני מרגישה שקשה לי יותר ויותר להמשיך ופוחדת שכל רגע אתפרק ולא אוכל לקום יותר.
לאחר ביקורים אחרונים אצל הפסכיאטר, הבנתי שאין יותר מה לעשות ומבחינתו המצב שלי טוב מספיק.
התייאשתי גם ממטפלים פסיכולוגים מכל סוג ומין, לא היה שום שיפור משמעותי עם אף אחד מהם.
כחלק מההתנדבות שלי אני נתקלת ורואה שהתופעה של הדכאון והחרדה וכן רמת ההתאבדות בארץ ממש גבוהה.
האם אתם יכולים אולי לכוון אותי לטיפול שאולי לא שמעתי עליו? כי רק להשאר בחיים זה לא לחיות.
אם יש רופא, אפילו פרטי שאתם יודעים שמידת ההצלחה הטיפולית שלו גבוהה, אשמח אולי לנסות.
כרגע אני עוד נלחמת, אבל אחרי שנים אני כבר מותשת.
שיחה וחיבוק לא עוזרים כבר. אני צריכה תאכלס.
תודה


תגובות

no-one
07/10/18 6:55

בהצלחה

פלוני3
07/10/18 17:33

אני בן 47 עם משפחה וילדים אבל זה לא משפיע על דיכאון - אני מעל 20 שנה מטופל תרופתית - והתרופות שלב משפיעות חלש ומידי פעם צריך להחליף לדעתי דיכאון זו נטייה תורשתית וגם השפעה סביבתית של זיהום - יש לי כמעט הכל חוץ מאהבת אישה - אבל בצעירותי רק כשהייתי מאוהב בטירוף הדיכאון לא הורגש כי התאהבות היא סוג של סם במוח. אני לא מציע לך להתאהב כי זה לא מחזיק הרבה זמן- אני חושב שטיפול בגרייה חשמלית או בקסדה אלקטרונית בשילוב עם תרופות יעזור רק אל תנסי לרדת במינון התרופות גם אם את מרגישה טוב. אני הורדתי במינון התרופות ואני די על הפנים עכשיו - ריטלין עוזר לי קצת נותן לי הפוגה מהדיכאון. אני אישית לא יודע כמה פסיכולוגים עוזרים אבל אם כבר את הולכת להוציא כסף יש בדיקה גנטית בתשלום 4000 ש"ח להתאמת תרופה לגנטיקה שלך. בהצלחה

dame9ningen
07/10/18 22:07

זה הפחד שלי.. מאחל לך שתממשי את עצמך. חושב שהדרך להגיע לשם היא דרך מימוש עצמי לא דרך התנדבות או עבודה, תקלי בחזיתות האלה. אלא דרך תחביב כלשהו או נסיון להכיר גבר מתאים באתר היכרויות. שוב, בהצלחה.