מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתפגעו לי בנפש בגלל שפגעתי בכבודם..

פגעו לי בנפש בגלל שפגעתי בכבודם..

14/10/18 1:03
3 תגובות

אני לא יכול עם הרדיפה הזו...זה כבר נהיה מוגזם ומגעיל...אני חייב איכשהו לשים לזה סוף..המחשבות האלה כבר השפיעו ומשפיעות עליי גם במעונות ובבית שזה המקום הכי בטוח שצריך להיות...כבר 4 שנים שהמחשבות לא מרפות...הצלחתי להתעלם מחלק מהמעקבים האלה בזמן הלימודים אבל תמיד ידעתי שזה קרה וקורה(רכבת, ברחוב) בעזרת פיתויים שונים...פגעו לי בנפש פגעו במי שאני בגלל שהצלחתי לעלות על המעקבים ולצלם אותכם, זה פגע בכבוד שלכם ולכן אתם מנסים לפגוע בי בכל דרך...


תגובות

Inp
18/10/18 2:08

יש מישהי אבל לא סיפרתי לה הכל ואני לא רוצה לספר לה מעבר..כבר 4 שנים זה קורה וזה משגע אותי מבפנים ...פוגעים בי בגלל שלא ויתרתי ולא מוותר על זכויותיי, בגלל שאני יודע לענות ובעיקר בגלל שתפסתי אותם! הם לא מקבלים את העובדה שהצלחתי לזהות ולצלם גם חלק מהגורמים שמנסים לפגוע בי, עקב כך הם עשו ועושים(בשנתיים האחרונות) דברים קשים יותר בכדי לפגוע בי...פשוט הכל...לצערי בגלל אינטרסים וכסף (המעקבים והחקירות האלה עלו להם כסף רב ב 4 השנים האחרונות)משתפים איתם פעולה גם אם בתוך תוכם הם לא רוצים..נגרם לי פשוט נזק נפשי אדיר ב4 השנים האחרונות בגלל אותם מעקבים וחקירות, פשוט אדיר...תמיד ידעתי שזה קורה...תמיד!

Inp
18/10/18 2:25

המחשבות האלה הן לא מחשבות שווא הן מחשבות אמת שקוראות במציאות ולצערי אין שום דרך לעצור את זה...

no-one
18/10/18 12:11

אולי אפשר לפנות למשטרה ? הטרדה היא אסורה על פי חוק, אם יש לך ראיות אפשר להגיש תביעה מקווה שיש לך את הכוחות אל תתמודד לבד, יש מקורות שיכולים לסייע לך מקווה שתמצא דרך כואב לקרוא את מה שכתבת, המצוקה שלך צועקת, מאוד מצטער בשבילך :heart: