מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

טריגר

אנונימי
אנונימי
22/10/18 16:53
6 תגובות

אני לא רוצה לחיות, כי אני כל היום דואג ודואג ודואג. נמאס לי מזה. יש לי פסיכולוג ואצלו אני לא דואג. כשאני יוצא ממנו הדאגות חוזרות. יש לי אמונה וזה נותן לי כוחות אבל מצד שני מוסיף דאגות כי אולי אני לא טוב מספיק בעיני ה'. אני רוצה לקפוץ מגשר. יש לי חברים ועיסוקים ואין טעם להציע לי להתנדב, לעבוד או ללכת לחוגים. ואני גם לא זקוק לעצות. אני זקוק לאמפתיה או לגשר גבוה.


תגובות

no-one
22/10/18 18:27

היי אהרון מזדהה איתך לצערי, אני פה לתת לך הרבה אמפתיה תמיד אקווה לטוב בשבילך

שלי31
04/11/18 12:10

שלום אהרון , אני מבינה את הדאגה הגדולה שלך זה אכן מוכר לי , ואוסיף ואומר שאין אדם שהוא לא טוב בעיני השם , הוא אוהב ודואג לכולם ולכן תקל על עצמך בעניין הזה האמונה נותנת המון כוח . אני כאן להקשיב לך בכל עת שתרצה יום מקסים

be.with.you
04/11/18 12:53

אהרון היקר, אני יכול לחוש מאיזה מקום זה מגיע. טוב שבחרת לשתף אותנו. העולם לפעמים נראה כמו מקום מלא סכנות ואני לגמרי מבין את החשש מהעתיד והלא נודע. אי הידיעה לאן הכל הולך הוא הדבר שהכי מטריף וגורם לנו להרהר האם כדאי להמשיך או שמא לשים לזה סוף. אני מקווה ומאחל לך מעמקי הלב שתמצא את השלווה הפנימית שלך. אולי בגלל שאתה מצפה לגרוע מכל, דווקא בגלל זה אתה עשוי להיות מופתע לטובה מהמשך הדרך. זאת תקוותי. תרגיש חופשי לשתף אותנו בכל מה שמטריד אותך.

אהרון.הכהן.
06/11/18 20:15

הי שלום לכולם, ותודה על התגובות של כולם שממש עזרו לי. חזרתי מיום מאוד ארוך ובכל זאת הגיעו הקשיים הרגשיים.... אני בוכה כאן כי אין לי איפה עוד לבכות. אני עייף מאוד אבל לא אלך לישון בשעה כל כך מוקדמת. אין לי פתרון לקשיים הרגשיים שלי. אולי אני צריך את הכדור שלי אבל אין לי כח לקום מהכסא וליטול אותו. איזה תסכול.

Gregory7250
09/11/18 11:12

אני מצטער לשמוע שככה אתה מרגיש, אבל לצערי, החששות שלך מוצדקות. העולם הזה הוא סביבה עויינת לבני אדם, וגוף האדם הוא סביבה עויינת לנפש האדם. אלוהים (אם הוא קיים) הוא בסך הכל יצור סדיסטי שיצר לעצמו אותנו, בני האדם, להיות לו לעבדים. הוא היה יכול ליצור עולם טוב יותר, ליצור בני אדם טובים יותר, אבל הלך על הגרסאות הכי גרועות כי הוא נהנה לראות אותנו מתפתלים מכאב, כמו אדם שמוחץ ג'וק ורוצה לראות אותו סובל. אני מצטער שזאת המציאות, ואם תהיה לי האפשרות לשנותה, אני מבטיח לך שאעשה כמיטב יכולתי.

אווה-חי
09/11/18 15:50

גרגורי אני לא מסכימה עמך. וגם אהרון לא. יש לו אמונה בשם. ואין לו שום דבר נגד השם. וגם לי אין.