מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתהתייעצות בנוגע לקשר רומנטי

התייעצות בנוגע לקשר רומנטי

26/10/18 17:50
3 תגובות

היי,
אני יוצאת עם מישהו בשבועות האחרונים, נפגשנו 5-6 פעמים ומדברים הרבה בין לבין בטלפונים והודעות. מצד אחד יש הרבה התלהבות ורצון להמשיך גם מצידי (לפחות עד עכשיו) וגם מצידו, ויש הרבה דברים שאני מחבבת אצלו, ומצד שני יש עניין אחד מאוד מטריד- הידידות שלו. יש לו הרבה ידידות, אני כל פעם מגלה על אחת אחרת, לפחות אחת מהן היא גם אקסית. והוא נפגש עם הבחורות האלה, בלי לספר לי מראש. למשל היום, שאלתי אותו מה עשה בצהריים ומסתבר שהוא נפגש עם ידידה, רק שניהם, הם אכלו משהו ביחד והיא הביאה לו עציץ לדירה החדשה. בהזדמנות אחרת הוא הלך לדירה של ידידה אחרת לקחת משם משהו ששייך לו וישב איתה לקפה. הוא לא מנסה להסתיר משהו וזה פשוט נראה לו בסדר. אני מרגישה לא טוב בנוגע לכל הדבר הזה, זה נראה לי לא נורמלי. זה נורמלי? אני כמובן לא יכולה ולא רוצה להגיד לו לנתק את הקשרים החברתיים שלו אבל אני גם לא יכולה להתעלם ממה שזה עושה לי- מועקה רצינית ותסכול וחשק לבכות, עוד לפני שאני בכלל מנתחת משהו. רציתי לקבל עצות בנושא, כיווני מחשבה, דרכי פעולה וכדומה.
בתודה,
שלי


תגובות

שלום לך שלי תודה על השיתוף, בטוח שלא פשוט לך להתלבט לבד . נפגשת עם הבחור בסך הכל 5 או 6 פעמים ודיברתם הרבה בטלפון. אני מבינה שאהבת את מה שקרה ביניכם בפגישות ובשיחות הטלפוניות. יחד עם זאת את מספרת שהקשרים שלו עם בנות אחרות מפריעים לך.אני בהחלט יכולה להבין את הרגשה שלך- את רוצה לבנות איתו קשר זוגי בריא ובטוח אבל יש לך הרבה סימני שאלה, תשאלי את עצמך אם את בוטחת בו, מאמינה לו. יתכן שהוא מאד נחמד ונעים ומפרגן אבל יתכן שחוץ ממך יש עוד בנות שהוא מתייחס אליהן בצורה דומה. תבדקי עם עצמך כמה זה מפריע לך. חשוב שתדברי איתו עם " קלפים פתוחים" תבהירי לו מה את מרגישה, מה היית רוצה שיקרה במערכת היחסים ביניכם ותבדקי מה הוא משיב לך איך הוא מתייחס. יתכן שהוא יאמר לך בגלוי שהוא מעדיף כמה מערכות יחסיפ במקביל, את תצטרכי להחליט אם זה מתאים לך. חשוב שתישארי בלי סימני שאלה ותעשי את ההחלטות הכי נכונות עבורך. כל טוב לך רינה

אחווה3
04/11/18 10:14

הי שלי, כיוון שזו רק ההתחלה של מערכת היחסים לא הייתי ממהרת להגיע למסקנות וגם לא מבקשת ממנו להציג את המצע שלו, זה מלחיץ לדעתי. אם הוא ממשיך להפגש עם ידידות שלו, איך יגיב אם תספרי לו שאת נפגשת עם ידידים שלך?

חן41
04/11/18 10:49

היי שלי, נשמע שאת בתחילת מערכת יחסים שמעניינת אותך. את רושמת שיש בך התלהבות ורצון להמשיך ולפתח את הקשר. עם זאת ישנם חששות שמנקרים בך ולא נותנים מנוחה. הסיטואציה מורכבת כיוון שאתם רק בתחילת הקשר, אתם לומדים זה את זה והדברים שנאמרים ונקבעים צריכים להיעשות בעדינות יתרה כדי לא להלחיץ או לפגוע. אני אישית מאמינה שהאינטואיציה שלך לא התעוררה סתם כך. חשוב להיות קשובה למחשבות שעוברות בראשך ולתת להן מקום ומשקל. להיות חלק ממערכת יחסים זו תחושה נפלאה, אולם, רק במידה והיא מתאימה לך ואת מרגישה שלמה איתה! מערכת יחסים שמערערת אותך לא תוביל למקומות טובים. לכן, אני ממליצה להיות כנה עם בן זוגך, כפי שהוא כנה ופתוח איתך, ולשבת איתו לשיחה. להסביר לו מה את מרגישה ומה הצפיות שלך ממערכת יחסים. קודם כל תחשבי מה חשוב לך ואז תשתפי אותו. חשבי: האם מתאים עבורי שיהיו לבן זוגי ידידות? אולי זה בסדר מבחינתי שיהיו לו ידידות אך שלא יעלה אליהן הבייתה? אולי זה בסדר מבחינתי שיעלה אליהן הבייתה אבל אני רוצה לדעת על כך מראש?... וכו'. גם במידה ובסוף חשבון הנפש עם עצמך את מגלה שמפריע לך שהוא נפגש עם ידידות, תשקיעי מחשבה מה עומד מאחורי זה, כדי שלך זה יהיה ברור ואת תוכלי להסביר לו. מקווה שהצלחתי להעביר את המסר שרציתי (: המון בהצלחה וזכרי שהכי חשוב שאת תהיי שלמה עם עצמך.