מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

ימיי בחירות

razm121

razm121

מנהל קבוצה
29/10/18 23:52
6 תגובות

אז הנה, הגיע זמן בחירות בארץ, כל אחד עושה את החושבים שלו או שלה ומגיעים למסקנה אישית, מה לדעתו או דעתה יהיה הכי טוב עבור העיר לחמש השנים הבאות. בחיים, יש לנו המון בחירות ברובד רחב של נושאים. אנו מקדישים זמן רב ומחשבה לא מבוטלת מה יעשה לנו טוב ומה הכי טוב לנו.

איך אתם בוחרים עבור הגוף שלכם?
איך אתם ומה אתם בוחרים במהלך היום יום שלכם?
איך אתם מקדמים את עצמכם?
באיזו צורה שיש אתגר, אתם מתמודדים?

נשמח לשמוע, מהם הבחירות שאתם עושים עבור עצמכם ובשבילכם? לא בשביל אף אחד אחר אלא ל-כ-ם!
בואו נשתף ונלמד יחד.
מחכים לתובנות שלכם.
רז


ימיי בחירות

תגובות

dag
29/10/18 23:55

תשמע, אתה שואל שאלה שהיא באמת מורכבת אבל מעוררת מחשבה ועל כך תודה רבה ביום יום אין יותר מדיי זמן לחשוב על עצמנו אלא על היום יום ומה עושים היום אחה"צ עם המשפחה וכו' לפעמים, אני דוחק את עצמי ושם את המשפחה מקדימה כמו רוב האנשים ורואה את זה בחיוב ולאו דווקא שלילה אולי.. אני צריך לשנות את זה וגרמת לי לחשוב על זה וזה דיי מעניין כי הייתי בטוח שזה בסדר ושכך כולם נוהגים אז תודה. הבחירות בהחלט שינו את העיר בה אני גר - כפר סבא אבל זה כנראה המציאות שלנו והתהפוכות בכל הארץ. אעדכן בתובנות..

razm121
מנהל קבוצה
עברתי ניתוח מעקף קיבה לפני כשבע שנים .הדרך הניתוחית שלי, הייתה רצופה בעליות רבות ומורדותמהם למדתי רבות על סוגיי  הניתוחים הבריאטרים ועל המעקף בפרט.מזמין אותכם, להצטרף יחד למסע ולדרך אשר אתם עושים בקבוצה לניתוחים בריאטרים.רק יחד נגיע למטרה אשר הצבנו לעצמנו.  
30/10/18 0:01

תודה רבה על התגובה ומעניין לקרוא. נכון, גם אני פועל לפעמים על אוטומט ולפעמים נראה שאין מחשבה מרוב שרגילים לעשות את אותו הדבר כמעט כל יום. לכן, חשוב לנסות ולשנות הרגל או לפחות, לשנות אותו במעט וכל פעם לבחון איך זה משפיע עלינו ואיך זה מקדם או מעכב אותנו.

שלי.דיין
29/10/18 23:59

אניי פועלת לפי אוטומט גם וחושבת שכך רוב האנשים וזה בהחלט לא הכי טוב הלוואי, והיו לי כוחות לשנות הרגל כזה או אחר כמו למשל הליכה או לא לשכוח לאכול בבוקר ואז אני משתגעת במהלך היום וזה בא בעוכרי

razm121
מנהל קבוצה
עברתי ניתוח מעקף קיבה לפני כשבע שנים .הדרך הניתוחית שלי, הייתה רצופה בעליות רבות ומורדותמהם למדתי רבות על סוגיי  הניתוחים הבריאטרים ועל המעקף בפרט.מזמין אותכם, להצטרף יחד למסע ולדרך אשר אתם עושים בקבוצה לניתוחים בריאטרים.רק יחד נגיע למטרה אשר הצבנו לעצמנו.  
30/10/18 0:02

אין ספק שצריך לזכור לאכול, לשתות ולהנות ולחגוג את החיים החדשים שלנו. שימי לעצמך תזכורות, תכיני לעבודה למשל כמה קופסאות לפי מס' ארוחות וזה יגרום לך גם להיות בשליטה, גם לדעת מה את אוכלת וגם להיכנס לרוטינה ואולי אחרי כמה זמן, תתרגלי ולא תצטרכי כי הוגף גם ילמד את הכמויות והזמנים וידרוש ממך את זה בשוטף ואז, תוכלי לאכול בעבודה כמובן שעדיף, דברים שאת מביאה / שאת יודעת מה הם מכילים ומזינים ומספיקים לשלוש השעות הבאות ולא משהו בעל פחמימות ריקות שלא יעשה את העבודה..

ג-ו
30/10/18 8:57

בוקר טוב לשבתון יום מעולה להליכה וככה עשיתי הלכתי 5 קמ ואני מרגיש נהדר

Ruths
07/11/18 7:58

אני פשוט מאוד עסוקה ובקושי יש לי זמן לאכול. אני אוכלת כמעט רק כשאני רעבה, יכולה להכנס עם חברים למסעדה ולהזמין קפה בלבד, או לקחת מנה משותפת ולאכול ממנה שליש, משתדלת להתרחק ממתוקים ומטוגנים ומרגישה מצויין. מפעם לפעם אני רושמת כל מה שאני מכניסה לפה ובודקת מה לא בריא וכדאי לוותר עליו.