מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהחייבת תמיכה נפשית כלשהי... צ'אט עם מישהו

חייבת תמיכה נפשית כלשהי... צ'אט עם מישהו

03/11/18 2:50
5 תגובות

בעבודה עכשיו עם התקף חרדה מטורף, אני מרגישה שאני משתגעת... יש מישהו שיכול לדבר?


תגובות

Some1X
03/11/18 3:09

היי. עדיין פה? במה את עובדת? יש לך אפשרות לקחת הפסקה קטנה או לשבת שנייה ולנסות להתרכז רק בלנשום? סורי אם זה נשמע קצת מטופש אבל זה לפעמים עוזר. אני יכול לדבר בהודעות אם תרצי.

דניאל-סודק
15/11/18 23:42

היי :) אני מצרפת לך כאן לינק של קבוצת וואטצ - אפ שפתחנו לפני שנה, לאנשים אשר מרגישים בודדים, חרדות למיניהם, OCD, דיכאון ועוד. מטרת הקבוצה היא להוות סביבה תומכת האחד לשני, לתמוך האחד בשני, לתת השראה, לעודד, להקשיב, לפרוק, לדבר, לשתף בקשיים ובאתגרים שאנחנו מתמודדים איתם ביום יום, וכמובן גם בהצלחות שלנו! פשוט להיות שם ולא להתמודד עם זה לבד. אני אשמח שתצטרף אלינו אם תרצה :) **חשוב לי לציין שהקבוצה מאוד פעילה ומאוד עוזרת למי שנימצא בה, אתה מוזמן להצטרף, לראות ולבדוק את האינטראקציה ולהחליט האם זה מתאים לך והאם זה מה שאתה מחפש. https://chat.whatsapp.com/8VN9ChKB02HGoAwoWyr5zK דניאל :)

נושי3
16/11/18 3:47

היי, הקישור לא עובד:confused:

רן12
16/11/18 12:13

היי אפשר לדבר

הי גל. מה שלומך עכשיו?