מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' אורי אלקיים
פרופ' אורי אלקיים
מומחית לראומטולוגיה, מנהלת המכון הראומטולוגי במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), יו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה.
ד
ד"ר חגית פלג
רופאה ביחידה הראומטולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים . מומחית בפנימית וראומטולוגיה. 
פרופ' מרב לידר
פרופ' מרב לידר
בוגרת ביה״ס לרפואה של אוניברסיטת תל אביב cum laude מומחית ברפואה פנימית (2000) ובראומטולוגיה (2006) פרופ׳ חבר קליני באוניברסיטת תל אביב. מחברת מעל 100 מאמרים ופרקים בספרים בתחום הפמפ, המחלות הראומטיות והאוטואימוניות. מנהלת היחידה הראומטולוגית במרכז הרפואי שיבא.

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).

MBST

03/11/18 4:52
2 תגובות

אני סובלת משחיקת סחוס רצינית בברך קיבלתי מספר פעמים הזרקה בחומצה היארולית וזה עזר למספר שבועות.
הציעו לי טיפול בשיות MBST -מה ידוע לכם על השיטה ועל יעילותה לאורך זמן? האם למישהו מאנשי הפורום יש נסיון בזה?


תגובות

גביש---דוד
06/11/18 12:12

לפני הרבה שנים שזה רק הגיע לארץ הם ישבו בת"א בבנין מול קולנוע גת פינת אבן גבירול.... האבא היה אורטופד שעבד בתל השומר...הבן ניהל את המכון (כמובן שה"אבא המליץ" על הטיפול-איך לא) 10 טיפולים של שעה עברתי במחיר של 3500 שקל...... פרופסור הלפרין ששמע אמר לי "שרלטנות לשמה" לא עזר לי ולא שיפר שום כלום בשחיקת הסחוסים שיש לי (עד היום) זאת עמדתי מניסיון אבל עברו הרבה שנים מאז מי יודע אולי קרה נס למכשירים האלה :-)

rcev67
07/11/18 9:20

תודה רבה על התשובה ,היו לי הרבה ספקות ביחוד לאחר השיחה עם הרופא אשר נשמע לי לא רציני . בכל פעם ששאלתי שאלות יותר מעמיקות הוא התחמק לא השיב לעניין ו"דילג" לנושאים מכל מיני תחומים חוץ מהצד הרפואי. הוא השיב שאחרי שארשם לטיפול הוא יסביר לי יותר בפירוט. בדקתי לגבי השיטה ומצאתי מחקרים המוכיחים שסאוסטופורוזיס -לא הוכחה יעילותה -אך בשום מקום לא מצאתי סימוכין לאוסטאוארטיזיס -שהיא המחלה של שחיקת הסחוס. לכן העברתי את שאלתי לפורום ואכן תחושתי היתה כנראה נכונה.... תודה על התגובה המהירה.