מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתי גור אריה
מנהל היחידה לשיכוך כאב בשיבא, תל השומר. ד"ר גור-אריה כותב הספר "כאב, מאבחנה ועד הקלה"
עידית רונן
עידית רונן
אחות מומחית לטיפול בכאב, יו"ר יוצאת של פורום הסיעוד לטיפול בכאב. עבדתי שנים רבות במרכז שניידר לרפואת ילדים בריכוז ותיאום הטיפול הכאב כמו כן, ריכזתי את תחום בטיחות המטופל וניהול סיכונים וכיהנתי כאחות הועדה לילד בסיכון.
ד
ד"ר גור רות
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
אלה סטולר
אלה סטולר
פיזיותרפיסטית, BPT,MPT. מתמחה בשיקום אורטופדי, כאב כרוני ותסמונות כאב לרבות CRPS. בעלת 10 שנות ניסיון בניהול מחלקת אשפוז יום שיקומי בבית החולים "רעות". מאמינה בשיקום פונקציונאלי, תוך הסתכלות הוליסטית על האדם כמכלול. דוגלת בעבודה שיקומית רב מקצועית, לצורך קידום מטרות תפקודיות של המטופלים. בוגרת קורסים כגון: דיקור מערבי (DRY NEEDLING), נוירודינאמיקה קלינית, טכניקות מיופציאליות, הנחיית קבוצות ועוד.
ד
ד"ר גלעד וסרמן
מומחה לרפואת הפה, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה משנת 2012 ותוכנית ההתמחות ברפואת הפה באותו מוסד משנת 2018. במהלך לימודיו השלים גם תואר מוסמך מחקרי (MSc) במדעי הרפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה. אחראי המרפאה לכאבי פנים, לסתות, ומפרקי הלסת במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), ובמרפאה פרטית. מאמין ומקיים גישה מולטידיסיפלינרית בטיפול.
ד
ד"ר גיא אלאור
אני מומחה בנוירוכירורגיה, עוסק וברפואת כאב במרפאת הכאב בשיבא. אני מטפל בכל סוגי הכאב, מעבר לטיפול תרופתי יש לי עניין מיוחד בטיפול פולשני לכאב במערכת העצבים המרכזית והפריפרית: עצבי הפנים, עמוד שידרה, קיצוב עצבי מרכזי ופריפרי ושחרור כירורגי של עצבים.
ד
ד"ר נטלי שליט
אני רופאה מומחית ברפואה פנימית וברפואה לשיכוך כאב. רופאה בכירה במכון לרפואת שיכוך כאב בתל השומר ועומדת בראש המרפאה לשיכוך כאב בגיל השלישי. עוסקת בעיקר בשיכוך כאב בגיל המבוגר הנובע ממחלות כרוניות מורכבות, כמו נוירופתיה משנית לסוכרת או כאב נלווה לאוסתאופורוזיס ושברים. אני מאמינה במבט רב מערכתי על המטופל המבוגר, תוך התחשבות במכלול מחלות הרקע והטיפול התרופתי המורכב אותו הוא נוטל.

מובילי קהילה

לימור חורש
לימור חורש
היי חברים :) שמי לימור, לוקה בכאב כרוני מתחילת שנת 2011 עקב תאונה. כיום, לצד הכאבים והמחלה, כל מטרתי היא לאפשר למטופלים, למשפחותיהם ולאנשי מקצוע לבנות סביבת חיים בריאה המבוססת על הבנה, אמפתיה והתחשבות הדדית. בכוונתי לתת הכוונה לרכישת כלים, לתת מקום לדבר על מה שאסור, על מה שמותר ולא נעים, ולתת לכם הזדמנות להכיר ולפגוש זה את זה.
כמוניכאבהכלבה שלי מתה

הכלבה שלי מתה

20/11/18 8:46
5 תגובות

הי, אני בת 13, ואתמול הכלבה שלי מתה... היא איתי כבר 9 שנים.... מאז שאני זוכרת את עצמי אני איתה. אני גדלתי והיא גדלה איתי, היא תמיד הייתה שם בשבילי. כל פעם שהייתי עצובה היא הייתה באה אלי ומלקקת אותי, וכבר הייתי שוכחת מהכאב....
תמיד היא הייתה משפרת לי את המצב רוח, וכל פעם שהייתי חוזרת מבית הספר היא הייתה קופצת עליי. היינו משחקות ביחד, הייתי זורקת לה כדור והיא הייתה רצה להחזיר לי אותו, זה היה כל כך כיף.
אתמול כלבה נשכה אותה, והיא לא שרדה.
אני לא מצליחה להכיל את זה, כל היום אני בוכה. היום לא הלכתי לבית ספר, לא יכולתי לחשוב שאני אחזור הביתה והיא לא תהיה שם לקפוץ עלי בשמחה....
אני כל כך עצובה, אני לא יכולה לחשוב על החיים שלי בלעדיה. איך אני אסתדר? היא הייתה החברה הכי טובה שלי, היחידה שסיפרתי לה הכל, שבחיים לא כעסתי עליה, או נפגעתי ממנה. היא היחידה שאהבה אותי בלי תנאים...
היא היחידה שידעתי שתמיד תואהב אותי, ושאם אני היה עצובה, היא תהיה שם בשבילי.
איך אפשר להתגבר על הכאב הזה? ולהבין שאני לא היה איתה יותר?


תגובות

לימור-חורש
מוביל קהילה
היי חברים :) שמי לימור, לוקה בכאב כרוני מתחילת שנת 2011 עקב תאונה. כיום, לצד הכאבים והמחלה, כל מטרתי היא לאפשר למטופלים, למשפחותיהם ולאנשי מקצוע לבנות סביבת חיים בריאה המבוססת על הבנה, אמפתיה והתחשבות הדדית. בכוונתי לתת הכוונה לרכישת כלים, לתת מקום לדבר על מה שאסור, על מה שמותר ולא נעים, ולתת לכם הזדמנות להכיר ולפגוש זה את זה.
20/11/18 9:16

היי שיר, אמנם זה סוג הכאב שאנחנו פחות מדברים עליו בקהילה, אך כאב הוא כאב ולרגע לא יכולתי שלא להתייחס להודעה הנוגעת ללב שלך. תחילה אני רוצה להזכיר לך שהכאב הוא כאב טרי, ולמרות שהוא מאוד מאוד כואב, הזמן והחיים יקלו עליו ויעזרו לך להתגבר. אני בטוחה שחסרונה כואב מאוד וייתכן מאוד שבשנים הבאות, הגעגוע אליה ילווה אותך. כלב זו חיה מדהימה שמחוברת מאוד לאדם ולרגשותיו, אני יכולה להבין על מה את מדברת, אהבה בלי תנאים, מישהו שמרגיש אותך ואת רגשותייך. תרשי לעצמך להתאבל על כך, זה מותר וזה טבעי. מוות הוא חלק מטבעו של עולם, אבל הוא באמת כואב ומותיר אחריו חלל גדול מאוד. תזכרי שגם כשהיא לא פה, היא מאוד אהבה אותך, והזכרונות שלך ושלה לא נעלמים, אלא תמיד יהיו שם. אני מאחלת לך שתרשי לעצמך להתאבל על חסרונה ולהתרפק על זכרונותיכם ולצד זה גם תרשי לעצמך למלא את החלל באנשים או בתחביבים שיקלו על העצב שלך, באנשים שתמיד יהיו שם עבורך, שתוכלי לסמוך עליהם ולשתף אותם בהכל - ואלו ימלאו את עולמך. שולחת חיבוק גדול

orly7
20/11/18 10:18

כתבתי לך הודעה פרטית.

מאיה37
22/11/18 17:34

שיר יקרה בתור אוהבת כלבים אני ממש מבינה לליבך. הכלבה שלי כבר בת 11 וקשה לי לדמיין את היום שאצטרך להיפרד ממנה. העצה שלי אלייך זה פשוט לקחת לעצמך זמן להתאבל, שבועיים, חודש, (חשוב להגדיר זמן) ומתישהו למרות שכרגע זה נשמע לך מוקדם, תאמצי חבר חדש לחיים. יש המון כלבים שמחפשים בית אוהב כמו שאת מסוגלת לתת. אני בטוחה שגם כלבתך האהובה הייתה שמחה אם היית נותנת בית חם ליצור חמוד כמוה. :)

גל14
23/11/18 9:38

כלכך נגעת ללב שיר היקרה ממליצה לך מאוד לאמץ לביתך ובעיקר לליבך גור חדש ונכון שאת לעולם לא תשכחי את כלבתך האהובה ותמיד יהיה לה מקום בלבך אבל גור חדש ימלא אותך בהמון אהבה וסיפוק ובינתיים יכולה לומר בלב שלם שכלבתך האהובה זכתה בלב אנושי אוהב וענק חיבוק מכל אוהבי בעלי החיים באשר הם

TAL48
24/11/18 23:46

שיר יקרה כל כך אני מבינה מה עובר עליך... אמנם אני כבר סבתא אבל כשכלבתי האהובה מתה בכיתי בדיוק כמוך ולא רציתי לצאת מהבית. היא כבר היתה זקנה וחולה אבל גם אם אנחנו יודעים בשכל הישר שיגיע רגע של פרידה כשהוא מגיע זוהי מכה אדירה של כאב בלב וכאב בלב כואב כמו כל כאב אחר בגוף. דברי על הכלבה שלך עם חברים, היזכרי, הביטי בתמונות (אני מחזיקה תמונה בטלפון שלי...) ולאט בקצב שלך תנשמי עמוק ותמשיכי הלאה. כמו שכבר כתבו לפני ,אמצי לך כלבונת חדשה שצריכה שיאהבו אותה, ויש הרבה כאלה... זה לא אומר שתשכחי את חברתך מקודם, אלא שתתני אהבה ובית ליצור חמוד חדש שצריך מישהו לאהוב - ואת תיהיי המישהי הזאת. רק קחי את הזמן . תני לעצמך להיפרד ולבכות, לבכות זה טוב מאד!... את כבר תרגיש מתי תיהיי מוכנה להמשיך לאמץ חברה חדשה. מאחלת לך מציאת גורה אהבה שתגרום לך שמחה.