מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מחשבות לעת לילה

08/12/18 2:06
3 תגובות

שוב אני מוצא את עצמי משוטט פה בין סיפורים של אנשים. זה קורה מדי פעם בשעות של הלילה כשאני לא נרדם והמחשבות לוקחות אותי רחוק מדי.. או עמוק מדי ולמקומות לא טובים
כבר כתבתי פה פעם לפני ששינו את הפורום, סיפרתי את כל הסיפור תוך כדי שאני אפילו בוכה קצת. כמה שאני מרגיש שרע לי או שאני סובל,אני לא בוכה, אפילו לא לבד...
אז למה אני כותב עכשיו, ומה זה שונה מאז?
אני כותב כי עדיין רע לי, כי עדיין אני חושב על התאבדות באופן קבוע ויומיומי.. על הלבד, על כל התכונות בי שרק מעצימות את זה, ושאני לא מצליח להלחם בזה.
כי אין לי מספיק סיבות טובות לחיות, מספיק דברים שבזכותם אני איהנה מהחיים האלה. תמיד זה מרגיש שכל כך רע שזה מאפיל על הטוב הקטן מדי הזה. אז מה כל זה שווה? האם הציפייה לטוב שווה את כל הסבל שבדרך?

מודה שקשה לי לספר את הסיפור, אפילו שכבר סיפרתי אותו יותר מפעם אחת. ואני יודע שכל הדברים שכתבתי פה די סתומים וקשה להבין מה אני רוצה בעצם.
אני כמעט 4 שנים וחצי מאז אותו ניסיון התאבדות ואני לא יודע אם לשמוח כי יש בי משהו שכל כך נאחז בחיים... או להסתכל על הצד השני ש.. כלום לא קורה, לא מתקדמים, לא רואה איך זה נגמר.


תגובות

Sveta2
08/12/18 16:48

מבינה אותך לגמרי....

no-one
08/12/18 18:05

מזדהה

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
28/12/18 19:02

בוא לפה עוד ... שתף אותנו עוד. אני די חדש פה - אבל יש פה אנשים מדהימים שמחבקים אחד את השני ואחד את השניה ואחת את השני ואחת את השניה והכל מותר - כל עוד לא פוגעים באחרים.