מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהאני צריכה חיבוק שלא יפסיק

אני צריכה חיבוק שלא יפסיק

14/12/18 2:44
13 תגובות

אני יושבת וכואבת וכבר לא יודעת מה לעשות
אני לא מוכנה להרגיש את הדברים האלה יותר , מרגישה שכל שניה ממש מיותרת .
משהו מתוכנת בי לא כהלכה, פשוט לא רוצה לסבול יותר , זה לא שאין לי מוטיבציה , זה לא שאין כיוונים להתקדם בהם בחיים. אין לי שום אמונה שאצליח באמת ליישב את הדברים בחיים שלי כדי להרגיש באמת נחת.
לא מאמינה שאפשר לאהוב אותי
לא מאמינה שאפשר לרצות אותי
היו רגעים שהרגשתי הערכה ושהקול שלי נשמע
היו תקופות אפילו
אבל תמיד הכל איכשהו נהרס. וחזר לאותה התחושה השקרית. משהו בזמנים השתנה. כבר אי אפשר להציל את עצמי עם אותם הדברים .
כבר גדולה מדי, בוגרת מדי, ובכל זאת מדברת פה ילדה קטנה, שלא לוקחת אחריות , שלא מנהלת התנהגות ונכנעת ליצרים שלה, מתעלמת ממהשלכות והחשובה קדימה.
מרגישה בדידות צורבת
מרגישה מיותרת
אני פשוט רוצה לסיים הכל כאן ועכשיו, ולא מסוגלת מרגשות האשם שיש לי כלפי מה ההורים שלי ירגישו אם זה יקרה.
כזאת פתתית , עוד הייתי היום בלוויה של איש מעורר השראה , שחי חיים ארוכים וגדושים כל עוד היה אפשר. ואני שלא עברתי כלום בחיים ולא השגתי כלום ושום קושי אמיתי לעומתו, יושבת פה מרחמת על עצמי ורוצה לסיים את החיים שלי .
בבקשה אלוהים שהכאב הזה יפסיק


תגובות

justme
14/12/18 8:46

מזדהה עם הכאב ושולחת לך חיבוק. מקווה שתצליחי להיות יותר סלחנית כלפי עצמך ושתמצאי שוב את הקול שלך.

Yasi
14/12/18 9:27

אולי הלוויה עצמה הציפה אותך והעלתה עוד יותר את התחושות הקשות כלפי עצמך שולחת לך חיבוק ארוך גם אם וירטואלי

Camoni55
14/12/18 12:49

תודה מקסימות

Sveta2
14/12/18 13:13

מבינה אותך מאוד !!! זה קשה מנשוא, להרגיש ככה, פשוט רוצים שזה יגמר. כל אחד והסיבולת שלו, את לא צריכה להשוות את הקשיים שלך לקשיים של אחרים, היו לכם חיים אחרים ודרכים שונות לחלוטין. קל להגיד - קשה ליישם... שולחת לך תמיכה וחיבוק. אין לך מושג, כמה התחושות מוכרות.

Eli28
14/12/18 13:28

את בטח שומעת הרבה שמזדהים איתך בהרגשה, אישית אני עובר וחווה מצבים כאלה לאחרונה אבל אני מכריח את עצמי לא להתייאש, באיזשהו שלב זה יעבור,הרי לא תמיד אנחנו כך יש רגעים טובים יותר בחיים. בכל זאת שולח לך חיבוק וירטואלי ענק ולא עוזב חחח

1Batel
14/12/18 18:30

כ"כ מזדהה עם רוב הדברים שכתבת .. זה נורא קשה לחיות עם התחושות והרגשות האלה. ואת מרגישה כבר חנוקה ועם קושי לנשום סדיר ואת רק רוצה שזה יעבור, הסבל הזה. אני חושבת שאנחנו צריכות(אני מנסה להגיד את זה גם לעצמי) פחות לבקר את עצמנו על כל דבר ולהיות יותר סלחניות ואמפטיות לעצמנו , ולא להשוות אותנו ואת הסבל שלנו והכוחות שלנו לאחרים כי זה תמיד יביא לתסכול וייאוש. אם את צריכה לדבר עם מישהו, אני אשמח. שולחת חיבוק מחזק!

LetsTalk
23/12/18 3:12

הייתה תקופה שהרגשתי את שכתבת, זה יכול לעבור, חשוב שתדעי. זה תהליך שעשוי לקחת זמן, ולפעמים לא נראה את האור בקצה המנהרה. אך הוא שם. תהיי חזקה.

בחור-אחד11
23/12/18 14:27

היי, הדברים נוגעים כל כך עמוק, כל כך חשוף וישיר וכן ונכון. התחושות הללו עוברות אצל כל אדם. ובייחוד אצל אישה רגישה וחכמה כמוך. אנחנו נזרקים למקומות הקשים והמקובעים והמסרסים של ההשוואות הללו שאנחנו בתקופות קשות. כל כך קשה, לחוש אפסות קיום, לחוש שאין עבר ואין עתיד ורק ההווה כל כך בעייתי, רצוף כשלים וחוסר התאמות. אני מזדהה עם זה מאד. אני רוצה לומר לך שהתחושות הללו כל כך נוגעות, אך הן חולפות, באחריות. הן לכל הפחות משתנות ומתעצבות אחרת. האם את יכולה להתבונן עליהן מבחוץ? לאפיין אותן? איפה זה נוגע בך? היכן את מרגישה בגוף את החרטה? את הכאב? את הלחץ על מה שלא היה ועל מה שלא יהיה? אם נוכל להתבונן מבחוץ על הקשיים שלנו, וללמוד לאפיין אותם טוב יותר, יתכן ותווצר תנועה, ואז נוותר על הגישה הקורבנית (והטבעית כל כך) של שיפוטיות עזה, של כמעט-התעללות בפרויקט הזה שלנו, שניתן לנו זמן קצר כל כך לנסות ולהבין, ונוכל להתרכז בצבעים, בקולות המשתנים, בתנועה שלנו. אולי תוכלי לנסות "לצאת מעצמך" דווקא בצל הקושי הזה, ולהתבונן עליו קצת מבחוץ? ואם לא, זה בסדר, כל כך טוב, לשבת בתוך כל הכאב, הפחדים, תחושת הכשלון והחרטה שלא מפסיקים. לראות אותם מקרוב, להכיר אותם. האם יש מסגרת טיפולית שאת נוכחת בה?

Camoni55
07/01/19 23:38

כתבתי לך בפרטי, תודה אתה מקסים

נעמה24
23/12/18 21:40

מתוקה. כמה כאב וקושי זה מעורר אמפטיה חזקה. שתדעי שכל אחד ואחת פה רוצים לעזור לך תראי כמה חיבוקים. תמיד תזכרי הכל עובר בסוף. הכל. כרגע את חייבת תמיכה מאנשים בחיים שלך ממשפחה חברים. תשתפי!!אל תשמרי ותהיי לבד ותקבלי תמיכה ואהבה מהקרובים אלייך. אנחנו פה תמיד בשבילך אני גם בפרטי יכולה לכתוב לי מתי שתרצי. חיבוק ענק ממני. את לא לבד!!!

Camoni55
07/01/19 23:39

ממש תודה מקסימה , באמת ריגשת אותי

בן.מוזס
24/12/18 4:19

היי אני מזדהה מאד ואשמח שנכיר ונחזק ונשתף אחד את השנייה. טלפון שלי 0543011400

נויה13
08/01/19 22:00

כל כך מזדהה שולחת לך חיבוק מקווה שתמצאי תמיכה לעבור את כל זה... אני יודעת שאם לא הייתי מטופלת לא הייתי מצליחה להתמודד עם מה שעובר עלי עדיין קשה אבל הידיעה הזאת שלא נותנים לי ליפול שעוזרים לי .. זה מקל עלי קצת :heart: