מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

בודד.

25/12/18 19:54
12 תגובות

וזה כואב.


תגובות

Yasi
25/12/18 20:24

מה יכול לעזור להוריד קצת את רמת הכאב?

dame9ningen
25/12/18 21:28

אם היה לי עם מי לדבר, רמת קרבה טובה. אם היה לי ממי לבקש חיבוק. אם היו לי חברים. יש לי אחות שאני יכול לדבר איתה קצת, אבל לא מרגיש בנוח לפרוק. יש לי ידידה שאני מדבר איתה פה ושם אבל לא מרגיש בנוח לפרוק.

dame9ningen
25/12/18 21:29

מקווה שאני לא משרשר ל Yasi כאן, האתר מעוצב בצורה גרועה, לא ברורה.. מה חטאתי (לא כלפי אל מונותאיסטי זועם וקטנוני שלא קיים) שהבטן שלי גורמת לי לייסורים. אם הייתה לי מערכת עיכול נורמלית הייתי מתפקד ושמח יותר ב25% לפחות.

dame9ningen
25/12/18 21:30

אכלתי תירס משימורים, זה החטא הגדול. זה ייסר אותי ימים עד שיצא מהמערכת לגמרי, רק היום הבנתי..

dame9ningen
25/12/18 21:36

לא מעט עולות לי מחשבות שליליות, שאני מעפן, שאני לא שווה, שאני עלוב. קשה מאוד להילחם בזה, ברגעים שקשה הכי נוח לזרום עם זה ולהרגיש רע, ורק אחר כך להכיר בזה שאני לא 100% גרוע ושיש דברים טובים. מיינדפולנס עוזר אבל אני לא זוכר שזה קיים ברגעים כאלה.

Yasi
25/12/18 21:43

יש לך מודעות לזה. זה כבר טוב. ברגעים כאלה אפילו כשלא זוכרים שיכול להיות טוב או שאתה מרגיש לא כזה שווה פשוט צריך לתת לזה להיות ולהגיד לעצמך שגם זה יעבור. גם אם קשה להאמין שאתה שווה משהו כרגע, זה לא אומר שאתה לא שווה.

dame9ningen
26/12/18 2:40

תודה, אני יודע.. יש נפילות במצב רוח שיכולות להימשך אפילו רק שעה, אבל זה כמו ליפול לבור לא צפוי בים כשנכנסים למים עמוקים יותר.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
26/12/18 13:52

להיות חסר-מודעות ושמח או בעל מודעות ומיוסר - להיות או לא להיות - זו השאלה. הלא גם ניאו ממטריקס היה שמח בחלקו לפני שגילה את האמת ומאז רק ייסורים וסבל.
היי - אבל בסוף הוא זכה ביפה מכל .

תהיה חזק ותבוא לכאן dame9ningen יקר

גם זה יעבור ....

Yasi
26/12/18 14:03

יאיר, האמת לניאו ממטריקס לא היה מנוח והוא כל הזמן חיפש משהו ולא ידע בדיוק מה עד שהם פנו אליו. גם אני הייתי לוקחת את הגלולה האדומה. מבחינתי עדיף לדעת ולכאוב וללמוד מהידע עם כל הקושי שבא עם זה מאשר להיות חסרת מודעות. :smile:

dame9ningen יקר נכון, יש נפילות והן יכולות להמשך יותר או פחות זמן אבל אל תתן למחשבות השליליות להשתלט עליך , אתה בוודאי לא דפוק או " לא שווה", אל תשפוט את עצמך על המחשבות השליליות שתוקפות אותך, לכולנו יש כאלה לפעמים. אנחנו רק בני אדם ולא מושלמים. טוב שאתה מוצא בכל זאת את מי לשתף, גם אם אילו מעט אנשים קרובים וגם אם זבה פה בפורום. תגובות של אנשים מחזירות אותך לפרופורציה ומסייעות לך לשים את המחשבות השליליות בצד. אני שמחה שאתה משתף פה וכמובן אתה מוזמן להשתמש גם בצ'אט ובקו הטלפון שלנו. אני מקווה שהשמש ש כבר זורחת תאיר גם לך את היום ואת ההרגשה.

no-one
26/12/18 21:05

היי לילה טוב חמים ושקט לכולם

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
26/12/18 22:13

אגב שקט מישהו מאזור חדרה שמע את הבום הגדול של שיגור החץ? ( לא נראה לי שהצנזור יגיע עד לפה )