מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהמיואשת כבר.!!

מיואשת כבר.!!

03/01/19 16:35
2 תגובות

היי קבוצה..לאחר שניסיתי אינספור תרופות שום דבר לא ממש עזר וגם אם כן ברגע שגבר פגע בי מצבי התדרדר..זה התחיל בגיל 18 תוך כדי קשר מועקה ומאז זה התפרץ לי בגיל 20 משיחת טלפון שקיבלתי ממישהו שממש רציתי ומאז..מצאו את הציפרלקס שעזר לי אך היה אסור להמשיך במינון של 40 מג ללא טופס מיוחד..אז..הרופא העביר אותי לפאקסט שעזר עד שנפגעתי מגבר שאהבתי באותו שבוע חטפתי שפעת והתרופה הפסיקה לעבוד ומאז מה שעזר חלקית זה הפבוקסיל שניסו לשלב לי עם טרזודיל אך המצב לא היה וואו ניסו להוסיף לי למוגין,נורטילין,בעבר סימבלטה,ויפאקס,מרוניל ושוב פעם נפגעתי מקשר המצב החמיר לרמה שלא הלכתי לעבוד,לא יצאתי מהמיטה וכלום.
הרופא הוסיף לי ריספרדל לפבוקסיל ולטרזודיל,זה לא עזר,
ואז הוסיף דפלפט לא עזר,כיום עם פבוקסיל,טרזודיל,ציפרלקס וולבטרין 150 ואין שום שינוי רציני אולי טיפה פחות מועקה..אז..כל יום חווה מועקה,חוסר שקט,תפקוד ירוד ועובדת משרה חלקית ובנוסף הייתי מגיל 20 אצל ים פסיכולוגים פרטיים,cbt,טיפול בתת מודע וכלום לא עזר מה גם שאני לא יכולה להכנס לקשר זה מעיק וחונק אותי וממש משתק אותי..מה עושים?מחליפים עוד תרופות?שמים עוד כסף על פסיכולוגים?אשמח לשמוע מקרים דומים וחוות דעת איך ממשיכים ככה.!!


תגובות

נעמה24
03/01/19 22:08

העניין אצלך לפי מה שמבינה זו פגיעה מגברים. פגיעה בדימוי והביטחון העצמי. לגבי התרופות זה פלסטר בשבילך עובדה שניסית המון ותמיד הכל חזר. תמקדי רק בעניין שקשה לך וזה ניהול הקשרים הזוגיים שלך. הייתי מחפשת מישהו ממוקד שיעזור לך להעריך את עצמך.

Dana007
03/01/19 23:37

תרופות לא יעזרו לך (בדיוק כמו שלי לא עזרו), כי הבעיה היא אחרת. אל תשקיעי מאמצים מיותרים בעוד שילובי תרופות, כי באמת עושה הרושם שניסית יותר מידי. את צריכה לפנות לאפיקים אחרים, שיהיה ביכולתם לסייע בפאן של התמודדות ריגשית במצבי תקשורת מול המין השני, של דחייה, של פרידות.