מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהטראומה הטרדה מינית

טראומה הטרדה מינית

03/01/19 19:32
4 תגובות

שלום לכולם,
שהייתי בת 16 עברתי הטרדה מינית עי מישהו מבוגר דתי שעבד אצלנו.
הוא נגע בי מעל הבגדים ואני קפאתי במקום.
עד היום אני בטראומה בגללו.
אני בת 24 היום, לוקחת רסיטל 49 מ"ג
וטיפול אצל פסיכולוגית שלא ממש עוזר.
אני לא יודעת מה לעשות?
אני לחוצה נורא..


תגובות

no-one
03/01/19 20:35

היי יקרה, מצטער לשמוע אני לא יודע מה לייעץ מאחל שתצליחי לעבד את הקושי

היי, נשמע שאת במצב קשה ואני מצטערת לשמוע זה לא נושא שאני מבינה בו הרבה אבל יש לי דבר אחד שחשוב לי שתדעי: זה לא אשמך אני מאחלת לך כל טוב ושולחת לך חיזוקים:heart: "גם שאת מרגישה שאת נמצאת בלב האוקיינוס הסוער תמיד תשתדלי להשאיר את הראש מעל המים כי יום יבוא ויגיע גל טוב שיסחוף אותך איתו לחוף מבטחים"

LetsTalk
05/01/19 3:03

תמשיכי ללכת לפסיכולוגית, תאמיני בטיפול ובדרך, אני יודע שזה קשה, קשה לבטוח באנשים אחרי מה שעברת. אבל את חייבת את זה לעצמך, שולח חיבוק.

אנונימית יקרה. הטרדה מינית היא חוויה קשה כשלעצמה ולעיתים היא מתלבשת על חוויות קשות אחרות או קונפליקטים בחיים. מרבית העוברים והעוברות הטרדה מינית ״קופאים״ כשהדבר קורה. ההלם, ההפתעה , חוסר ההבנה של מה בדיוק קורה גורמים לאותה הקפיאה. בהמשך למרות שרובינו יגיבו כך ( אלא אם עברנו הכשרה ספציפית בנושא) עולים רגשות של אשם ובלבול ביחס לדברים שהתרחשו. הרגשות האלו עלולים להיות חיים ותוססים ולהשפיע על תחומים רבים בחיים אם לא מטופלים. אינני יודעת באיזה אופן את מטופלת אבל ישנן שיטות טיפול כמו Emdr היפנוזה ואחרות אשר נמצאו לעיתים יעילות יותר במצבים אילו. האם את יכולה להצביע על הסיבה שדברים התעוררו עכשיו ביתר שאת?