מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהשלום אני חדש פה

שלום אני חדש פה

15/01/19 19:32
10 תגובות

שלום אני רוצה לשפוך מה שיושב עליי זה פעם הראשונה שאני מדבר על עצמי לאנשים זרים.
אני בן 30 סובל מדיכאון וחרדות 5 שנים לפחות מאז שעישנתי "ירוק" התחיל ההתקף הראשון ולאחר מכן חיים שהם לא חיים הפחד מההתקף הבא.
אני רוצה להגיד שאמי במקצועי מהנדס חשמל ונשוי פלוס ילדה אחת מהממת, עם כל הטוב הזה אני לא מצליח להיות שמח ומאושר ונשאר מאחורה עם דיכאון וחרדות אני מרגיש שזה גובר עליי כל יום שעןבר אני בוכה כמעט כל יום מבלי סיבה ברורה וקשה לי להתקדם בעבודה בגלל חשש גדול מראיונות עבודה וחוסר ביטחון למרות שלמראית עין כולם חושבים שאני עם בטחון ומצחיק אבל בפנים אני פחדן ולחוץ.
ניסיתי הכל פסיכולוגיים רבנים ומה לא כלום לא עוזר אני מרגיש תסכול ואני רק מתפלל שהחיים האלה יעברו מהר אם לא הייתה לי ילדה לא מאמין שהייתי מדבר פה.


תגובות

Levana2
15/01/19 19:54

אני מבינה את מצוקתך כלכך.. זה מאוד קשה גם לבקש עזרה במצב כזה, מבינה.. אבל עצם זה שאתה כותב פה וזאת פעם ראשונה שאתה מספר זאת כבר התחלה, ולמרות שבמצב הזה אנחנו "הכי אלופים" בלהסתיר, תדע שיש אנשי מקצוע שמטפלים בדיוק בזה ויכולים לעזור לך להתאפס מחדש, אתה צריך לרצות באמת לשנות את זה להירתם לתהליך, גם אם זה אומר לדבר עם איש מקצוע על התחושות שלך. אספר לך על עצמי ואגיד שאני אתמול קיבלתי תשובה, או עזרה לבעיותיי מאיש מקצוע.. וכן זה מאוד קשה להכיל את המצב גם אחרי, בשבילי, אבל מעכשיו זה יהיה בשבילי תהליך של ריפוי , בתקווה שימנע את השקיעה למטה בפעם הבאה. אם תרצה לשוחח ולשתף עוד אני בהחלט כאן בשבילך.

איש-פשוט-17
15/01/19 20:09

תודה רבה לך.. בזכות האתר הזה הבנתי לפחות שאני לא משוגע ושיש עוד אנשים כמוני שזה כבר מנחם בעזרת השם אני מקווה שאוכל להתגבר על זה ולנצח כמו שאני רגיל כי באמת שעכשיו כרגע אין לי כוחות נפש המצב הדוחק העבודה הקשה חוסר התאבון והשמחה והפחד הכללי אפילו בהסעה בדרך לעבודה אני מתפלל שתיגמר הנסיעה ושלא הצתרך לעבור התקף או משהו כזה וזה סוג של סבל גדול וכמובן בלהתקדם בעבודה שזה דורש לדבר מול צוותים ואנשים במעמד גבוה אני רץ כל פעם לשירותים בתקווה להקיא הכל ושיעבור הלחץ .. בסוף אני מצליח איכשהו לצאת מהמצב ולא עובר הרבה זמן ויש מצב חדש ככה כל היום שלי עובר בסבל גדול לא יודע מה עשיתי שלא טוב שכך נגזר עליי

Levana2
15/01/19 20:26

תקשיב לי, איש יקר, תקבע תור אצל רופא המשפחה שלך , הוא יתן לך משהו שיסדר את זה.. זה בסדר אני גם חששתי והתביישתי מול הרופא משפחה, הוא בתגובה אמר לי שהמצב הזה כלכך נפוץ כיום, כל כך הרבה אנשים שהוא כבר שמע את זה מהם, שזה לא רק אני או אתה, יש עוד הרבה ככה שבכלל אין לנו מושג. בשביל שתוכל להמשיך לעבוד , בשביל שתהיה לך רגיעה זמנית, שרק תוכל להמשיך. המצב שלי לעומתך הוא כבר אחר, אל תתן לזה להתגבר. תכה בברזל בעודו הוא חם. יש לך כוחות ואתה יכול לעשות את זה ואתה תראה שזה יחזק אותך יותר. זה כמו רוח חזקה שמנסה להעיף אותך ולסחוף אותך איתה , אתה חזק , לך כנגדה ותמשיך לנוע. היא תרגע ותחלוף. אני מתלבטת אם לשאול, ציינת שיש לך ילדה , אבל יש אישה בחייך? האם אם ילדתך נמצאת איתך? תדע שלשתף את האישה באמת, זה מאוד עוזר, בדרך כלל נשים יותר רגישות למצב כזה ויכולות לעזור ולהכיל. אני מאמינה שזה גם יכול לחזק את הקשר שלכם יותר , שתחסוף בפניה עוד רובד אחד שלך. תן לה להיות איתך, להכיל אותך. אישה , אמא, נמצאת איתך גם בשביל רגעים כאלה.

שקט-נפשי
15/01/19 20:50

כל הכבוד לבנה על התמיכה שאת תומכת

Levana2
15/01/19 21:49

להקשיב ולהיות שם בשביל האחר, זה המעט ממני וזה עוזר לי לזכור בשביל עצמי למה אני כאן בעולם. אם אני מצליחה להזדהות עם בנאדם כלכך ויש לי דרך שלדעתי תוכל לעזור, אני אתן מה שאני יכולה בשביל לעזור לנפש אחת. זה עולם ומלואו. וזה הלחם והמים בשבילי בעולם הזה. אותי אף אחד אף פעם לא הבין, אף פעם לא היה מישהו שבאמת יקשיב ויכיל, יעזור ויעודד.. אני הבטחתי לעצמי שאני אעשה והעניק לאחר את כל מה שאני אף פעם לא קיבלתי. זה נותן לי משמעות בחיים, אם הצלחתי, זה נותן לי שלווה, ואם לא , אמשיך לנסות... לא אכריח אף פעם, זה הכל תלוי ברצון האחר. איש יקר , אנחנו פה איתך.הכל יהיה בסדר.:heart:

שקט-נפשי
15/01/19 22:26

אני איתך לבנה

שקט-נפשי
15/01/19 22:27

איש פשוט 17 כבר ישן

ג-י1
16/01/19 7:49

אלוהים לא עוזר לאף אחד... הוא לא שם בכלל.. בקיצור החיים הם פחד אלוהים אני לוקח שאכטה וטומן ראש בחול סוף סיפור

דניאל91
17/01/19 15:26

אהלן גבר, מוזמן לשוחח איתי, עברתי חויה דומה לאחר עישון של נייס גאי, אשמח לחלוק איתך את הדרך שלי.

שלום לך יקר. אף אחד מאיתנו איננו פשוט!!! כולנו מכונות משוכללות עדינות וחזקות כאחד. הגולשים כאן נתנו את ההצעות החכמות והטובות ביותר כך שלא נותר לי אלא לחזק את קודמי החכמים... הסיפור שלך כואב וקשה אבל ידוע ומוכר. אינך הראשון שלקח "ירוק" או כל צבע אחר ומאז חייו התהפכו ללא היכר. עד כאן החלק הרע...החלק הטוב הוא שיש לכך פתרון ויש לכך תרופה. מה שקרה לך הוא שהמוח שלך שובש כימית ולכן צריך להתייעץ עם פסיכיאטר שמבין בעניין ויעזור לך במישור הכימי לאזן את הדברים בחזרה. החלק השני הוא שבעקבות השיבוש הכימי והתחושות הקשות שהוא עורר נוצרה חרדה קשה שהובילה לחוסר ביטחון וחוסר הביטחון מעכב ומגביל ומוביל לעוד חוסר ביטחון. הייתי מציעה לך לפנות למטפלים שאמונים על שיטות כמו emdr ו או היפנוזה שיוכלו להתמקד בחרדות ספציפיות שמנווטות אותך ולהסיר אותן כל זאת במקביל לטיפול תרופתי. אשמח אם תוכל לפרט את הניסיונות הטיפוליים שהיו לך עד כה ואוכל לייעץ באופן יותר ממוקד....וכמובן, כל הכבוד על כך שהחלטת לכתוב כאן ולשתף אני סבורה שרק אם תיקח אחריות על מה שקרה ותלמד ברצינות את הבעיה ואת הפתרונות שיש עבורה תוכל לצאת לחלוטין מהגיהנום הנורא שבו אתה שרוי...