מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהכותרת מגניבה שמזמינה אותך לקרוא את הפוסט

כותרת מגניבה שמזמינה אותך לקרוא את הפוסט

17/01/19 15:22
2 תגובות

בס"ד
היי, שמי דניאל, בן 27, גר באזור השרון.
את התקף החרדה הראשון שלי חוויתי בגיל 18, עברתי דרך ארוכה דרך מטפלים,כדורים,התמודדות אישית ובעיקר, צמיחה מהכאב.
אני מעוניין להקים קבוצה, שהמטרה שלה להיות מקום חברתי עם מכנה משותף להרבה ממה שהכותבים כאן מספרים. לפעמים, הרצון הגבוה לשתף את החבר/ה הכי קרוב/ה, או המשפחה ואפילו המטפל/ת, במה שאנחנו עוברים, קשה להם להתחבר לרגשות, המחשבות והתחושות המורכבות, כי הם לא נמצאים בנעליים שלנו.
בהתמודדות עם הנפש, לפעמים צריך לשמוע שאנחנו לא לבד, שזה בסדר ש'כמוני' יש עוד הרבה.
אני אשמח לקבל הודעה פרטית אם יש אנשים שרוצים להצטרף, שיש להם רעיונות ורוצים לתרום למאמץ.
לא הייתי רוצה שזו תיהיה קבוצת וואטסאפ פתוחה, שהופכת להיות על 'השתק' בגלל שהשיח שם לא רלוונטי, מטרת הקבוצה היא עבור עדכונים על מפגשים ונושאים שיעלו בהם - כי זה הדבר העיקרי והחשוב, לחוות, לשמוע, לחזק ולהתחזק.
סופ"ש נעים לכולם.
#דהריאליזציה


כותרת מגניבה שמזמינה אותך לקרוא את הפוסט

תגובות

Lolop
17/01/19 15:32

בעד :)

שילת39
17/01/19 18:29

בהצלחה