מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' דן טרנר
פרופ' דן טרנר
מנהל המרכז למחלות מעי דלקתיות בילדים והמכון לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים, המרכז הרפואי שערי-צדק בירושלים.
ליהי גודני
ליהי גודני
דיאטנית קלינית ביחידה לחולים במחלות מעי דלקתיות ובמחלקות הכירורגיות, המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי 
חזי יזרעאלי
חזי יזרעאלי
פסיכולוג רפואי מומחה-מדריך. מטפל בילדים, נוער ומבוגרים.
פרופ׳ הנית ינאי
פרופ׳ הנית ינאי
מנהלת המרכז למחלות מעי דלקתיות במרכז הרפואי רבין
פרופ' איריס דותן
פרופ' איריס דותן
מנהלת המערך לגסטרואנטרולוגיה, מרכז רפואי רבין
כמוניקרוהן וקוליטיסבריאות וקוליטיס

בריאות וקוליטיס

19/01/19 19:15
6 תגובות

יש לי שאלה?
למה כל הזמן מדברים רק על תרופות וטיפולים שמנסים לשמר את המצב שלא יחמיר או כדי להשיג הפוגה, ולא מדברים על ריפוי אמיתי של המחלה?
לי היה קוליטיס ונרפאתי באמצעים טבעיים, ואני מכיר עוד אנשים שעשו תהליך דומה לשלי. יש לי המון כבוד והערכה לרפואה המערבית, אבל אני מזמין אותכם להוסיף לשיח גם דיבור על ריפוי. זאת לא אשליה זה אמיתי ובהישג ידכם.


תגובות

phoenix999a
19/01/19 20:59

תראה כל אחד מדבר על הדברים שהוא מאמין בהם. אתה מאמין בשימוש באמצעים טבעיים, יפה מאוד. מי שמאמין בזה מוזמן לנסות, אם יצליח כל הכבוד. אני מאמין שיש רק דרך אחת לסיים עם הסבל ולא קיימת דרך אחרת. והדרך היא דרך הדרך הנפשית. מי שמאמין בזה מוזמן לנסות.

חזי-יזרעאלי
מומחה כמוני
פסיכולוג רפואי מומחה-מדריך. מטפל בילדים, נוער ומבוגרים.
20/01/19 20:24

שלום לך, מרגש לשמוע! תוכל לשתף את הקהילה קצת יותר? תודה רבה

samu
21/01/19 6:29

זו פרסומת לספרו....תת רמה

phoenix999a
21/01/19 8:31

מנהלי פורום יקרים. זאת לא הפעם הראשונה ש samu רושם תגובות פוגעניות אבקש שתקחו זאת לתשומת לבכם.

מערכת-כמוני
22/01/19 10:05

אנו מבקשים לשמור על שיח מכבד באתר ולהמנע ממילים פוגעניות. תודה

אלעד2
24/01/19 19:17

לפני 7 שנים אובחנתי כחולה קוליטיס. כשיצאתי מהבדיקה החלטתי שאני הולך לעשות כל שביכולתי כדי להבריא מהמחלה. לא רציתי לקחת תרופות כי הבנתי שהתרופות לא מרפאות את המחלה אלא מדכאות את הסימפטומים. הסימפטומים של הקוליטיס הם רצון בריא של הגוף להיפטר מפסולת והמטרה שלנו היא לנקות את הגוף ויותר חשוב, להפסיק להכניס פסולת חדשה לגוף, גם פיזית וגם נפשית. יצאתי למסע וחקרתי כמעט כל צורת ריפוי טבעית שקיימת. הומאופתיה, דיקור, סוגי תזונה שונים, מדיטציה, ספורט ועוד... לפני כ3 שנים גיליתי שיטה שנקראת היגיינה טבעית, שהיא שיטת תזונה וחיים נכונים, ובתהליך מדהים הרגשתי יותר ויותר טוב עם כל יום שעבר. זאת הייתה דרך לא פשוטה אבל מדהימה ונכון להיום אני בריא ומרגיש מעולה וללא סימפטומים ואני שומר על אורח חיים בריא ומוקפד . החכמה של השיטה הזאת היא שהיא מתאימה את עצמה לכל אדם ואדם. אני לא אומר שזאת שיטת הריפוי היחידה, אבל אני מכיר אנשים רבים שנרפאו לחלוטין מקרוהן וקוליטיס בכל מיני שיטות טבעיות. אני כותב את הפוסט הזה כי אני מאמין שלכל אחד מכם קיימת אפשרות אם לא להירפא לגמרי אז לפחות לשפר את איכות חייו בצורה משמעותית ביותר. ריפוי טבעי באמת קיים. בהצלחה לכולם והמון בריאות.