מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

בדידות

4 תגובות

בחרתי לשתף כאן במשהו אישי באופן אנונימי כי מתוקף תפקידי בעבודה עם קהל ולאור מערכת הציפיות של הסביבה ממני הרגשתי שאין באפשרותי לשתף בדברים הללו את הסביבה הקרובה.

בחרתי בחצי השנה האחרונה לפרק זוגיות רבת שנים מתוך מחשבה שהזוגיות כבר לא עונה על הצרכים שלי ושהריחוק יאפשר לי להתפתח ולהיות עצמאית וחזקה יותר.

טרם לכן מעולם לא הייתי לבד, אני זוכרת את עצמי במערכות יחסים עוד מהיותי בגילאי בית ספר יסודי וזו הפעם הראשונה שאני נאלצת (או בוחרת) להתמודד עם העולם לבד. וככל שהזמן עובר קיים בי חשש שאולי עשיתי טעות ושאני איני חזקה כמו שחשבתי שאהיה.

אני לא מעוניינת לחזור למערכת היחסים הקודמת שלי (למרות שמטבע הדברים יש רגעים בהם יש בי רצון לחזור לשגרה, שאולי כבר הספקתי לשכוח שלא עשתה לי טוב), אבל אני גם מתקשה למצוא את עצמי בסיטואציה החדשה שנוצרה וקיוויתי שאולי מישהו כאן חווה חוויה דומה ויכול להתחבר למקום הכואב של הבדידות ואולי גם לייעץ.


תגובות

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
29/01/19 13:47

מחפשת יקרה - בתור מתנדב ער'ן אני חייב להסיר את כובעי בפנייך ולהצדיע על האומץ ועל ההכרה שעצם השיתוף יכול לעזור, לנחם, ואולי אף לייעץ. אין ספק שבחרת בשינוי ברובנו ( כולל אני ) לא היינו מעיזים לעשות. אני הכי לא רוצה להישמע קלישאתי ולאמר שכל שינוי לטובה כי הרי חכמת הבדיעבד היא חכמה של טיפשים ( לטעמי לפחות ). כולנו למדנו וגדלנו על השיר בשיעורי אנגלית של רוברט פרוסט : =========================================================================================== The Road Not Taken BY ROBERT FROST Two roads diverged in a yellow wood, And sorry I could not travel both And be one traveler, long I stood And looked down one as far as I could To where it bent in the undergrowth... יש לזה המשך כמובן ואוסיף זאת בקישור. אבל את כן לקחת את הדרך השנייה ובחרת ... תמשיכי לשתף - זה ייטיב איתך וייטיב עם כל באי הבית

התרגשתי לקרוא את תגובתך - הרגשתי לרגע כמו עמי ותמי שמצאו שוב את פירורי הלחם שנאכלו על השביל שמוביל לביתם. הכרתי את השיר ואתה בודאי אינך יודע אבל המורות לאנגלית שלי במהלך שנותי בבית הספר היסודי ובתיכון היוו (ועדיין מהוות) דמויות מאוד משמעותיות בחיים שלי. הן למרבה הצער לא הצליחו ללמד אותי אנגלית (אני נאבקת בזה וזה מהווה מכשול עד היום) אבל הן כן הפכו אותי למי שאני היום ולימדו אותי להשיג את המטרות שלי. אז תודה לך על האזכור הקטן הזה.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
29/01/19 16:51

:heart::heart::heart: ריגשת אותי

barak2017
29/01/19 18:50

החיים בהחלט לא פשוטים לבד. לא סתם כתוב 'לא טוב היות האדם לבדו' אם נפרדת כנראה שהייתה סיבה ושזה ישב על דברים אחרים. תנסי לקחת קצת אתנחתא ואולי לחפש פרק ב'