מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

חיים טובים

10/03/19 17:56
1 תגובות
איך אפשר ליהנות מהחיים? מרגיש בודד, לבד .אשמח לחבר שיתכתב איתי

תגובות

Elastic.Man
28/03/19 12:14

היי אלי, קודם כל, מצטער לשמוע שאתה מרגיש בודד ולבד. אני חושב שהרבה אנשים מרגישים ככה הרבה פעמים ברגעים בחיים או בתקופות והבחירה שלך לשתף ברגשות אלו היא אמיצה ואינה מובנית מאליה. לשאלתך, החיים הם דבר מורכב וכל אחד חווה אותם מזווית ראייתו באופן קצת אחר, אבל לדעתי אפשר ליהנות מהחיים בדרכים רבות: לקרוא ספר טוב שמעניין אותך, לצפות בסרט/סדרה שאתה נהנה מהם, ללכת לשבת בחוף ולצפות בים או בשקיעה או בפארק וליהנות מהשמש והטבע, אפשר לעשות פעילות גופנית אותה אתה מוצא מהנה (ידוע גם שפעילות גופנית משחררת אנדורפינים בגוף שמשפרים מצב רוח), ללכת להתפנק בספא או בעיסוי אם אתה אוהב והרשימה נמשכת עוד הרבה... הייתי מציע שתעצור ותחשוב - מה עושה לי טוב? מה עושה לי כיף? מתי אני מוצא את עצמי נהנה ומחייך? נסה לענות לעצמך על שאלות אלו ולמצוא דבר או כמה שעושים לך טוב ופשוט תתחיל לעשות משהו מהם, גם אם זה מעט קשה ומאתגר. הרבה פעמים להתחיל משהו הוא הצעד הכי קשה. בכל מקרה, אני פה, מתכתב איתך כעת ואמשיך מתי שאוכל במידה ותענה. עבורי, גם מוזיקה הרבה פעמים משפרת את המצב רוח אז אני משאיר לך בינתיים קישור לפלייליסט של מוזיקה משמחת, מקווה שימצא חן בעינייך. שולח לך אנרגיות חיוביות וירטואליות ומאחל לך יום מקסים ומהנה. :teeth: