מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

אהבה

10/03/19 21:57
4 תגובות

יש לי חברה ממש טובה ואני אוהבת אותה מאוד אבל אני לא יודעת באיזו צורה לפעמים אני מדמיינת שאנחנו מתנשקות ואני מחייכת אבל אני מרגישה רע עם עצמי כי גם התאהבתי בבן אבל שמתי לב שבבנים זה כל הזמן מתחלף ואצלה זה נשאר דיברתי במעורפל על זה עם אמא שלי והיא אמרה לי שאם אני רואה בן חתיך או מישהי חתיכה מה עושה לי פרפרים בבטן ואמרתי לה שהבן וגם אני ממש מאוהבת בכמה שחקנים וכשאני רואה אותם יש לי פרפרים בבטן אבל איתה זה מרגיש שונה ואני לא יודעת מה אני. הייתי ממש שמחה אם תעזרו לי אני מפחדת לפנות למישהו מהמשפחה שלי כי אני לא רוצה שבסוף זאת תהיה טעות ושסתן דיברתי שטויות אבל אני באמת צריכה עזרה.... בבקשה


תגובות

החיים הם לא שחור לבן. אפשר לאהוב בהרבה רמות שונות אנשים שונים. ומי אמר שאסור לך לאהוב גם וגם? גם בנים וגם בנות? מהתיאור שלך הקצר נשמע שאצל בנים יש לך בעיקר התאהבות - דבר חולף ולא נשאר, ועם החברה מדובר באהבה. הכי טוב זה לשאול את עצמך עם מי היית רוצה לבלות את חייך, בדברים הקטנים. למשל: איזה פנים היית רוצה למצוא בכרית שלצידך בכל לילה/בוקר? - זה אומנם מתאים לגיל מבוגר יותר מגילך, אבל זה בהחלט הכיוון. עם מי היית מעדיפה לבלות ערב גשום בכירבול יחד בספה מול הטלווזייה? וכו' ואין חכם כבעל ניסיון... אבל הניסיון לא חייב להיות ניסיון על עיוור... יש ארגונים כמו איגי שעוזרים ומכוונים בשאלות כאלה. הכי הכי חשוב: את לא מוזרה! ולא יחידה ולא ראשונה וגם לא אחרונה. ואת בסדר גמור איך שאת. את רק צריכה להבין/להכיר את עצמך טוב יותר :) בהצלחה!

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
11/03/19 9:26

פרפר יקרה - אמרת שאת מפחדת לשתף את משפחתך אבל מצד שני כן אמרת משהו במעורפל לאימך. אולי אני טועה אבל אימך לא דחתה אותך אלא התייחסה אלייך באופן הכי מכבד שאפשר ( לפחות לפי תאור דברייך ). אל תפחדי לשתף את אימך - היא תקבל אותך עם לבטייך ומחשבותייך - היא פשוט האמא שלך.

אווה-חי
11/03/19 19:33

ואם אמא שלה לא מקבלת הומוסקסואליות?

אווה-חי
11/03/19 19:34

ואם היא לא בטוחה עדיין מה היא וחבל לה להיתפס על ידי אנשים כמתנדנדת מבחינת זהות מינית?