מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

ספורט

15 תגובות

אחותי רשמה אותי לחדר כושר לפני יומיים..האמת לא היה לי חשק ביכלל לקום מהמיטה..אבל תקשיבו טוב עכשיו חזרתי אחרי שעה בחדר כושר.אני לא יודע איך ותאמינו ותאצצו את זה..נותן הרגשה טובה מוריד לחץ וחרדות ואמן שיהיה לי חשק להמשיך ולהתמיד ..כדי לכם לנסות


ספורט

תגובות

שקט-נפשי
11/03/19 18:18

איזה כייף לשמוע את זה

תודה על החיזוק..אני כתבתי פוסט זה שתנסו ותאמיני לי לא תיתאכזבי:tmbsup:

איזה יופי.. אשרך. אני יודעת שספורט עושה פלאים למצב רוח ולמצב הנפשי ובכלל טוב לבריאות. אני לא מצליחה להתמיד בזה.. מאחלת לך להתמיד בזה אפילו לכל החיים. בהצלחה!

ערב טוב סינדרלה..אם את יודעת סימן שניסית..אז לנה שלא תתחילי שוב זה יחזק את דינינו

ערב טוב איציק כרגע אני יכולה לעשות ספורט בקטנה בגלל הכאבים הפסיכוסומטיים. כואב לי הגוף הכל כמו אש.. עכשיו חזרתי מפלדנקרייז רק בשביל לשחרר את הגב התפוס שלי.. לא מצליחה לעשות משהו אחר. עד לפני שנתיים עשיתי זומבה כ 3 שנים אבל הייתי מאוזנת עם התרופות אז הצלחתי. זאת ההרגשה הכי טובה בעולם!

נו יופי בואי נעשה זאת יחד

מי יודע אולי יצרפו עוד אנשים

באיזה עיר אתה מתאמן?

יש לי זמן מ 12 בצהריים עד 10

אתם מדהימים!!! בחיי שבא לי גם להצטרף לקבוצת הספורט - ספרו לי איך מתקדם. אגב, לפי המחקרים ספורט יעיל כמו טיפול נוגד דיכאון...מאידך למי יש כוח לספורט כשיש דיכאון?

נו יאלה תצתרפי

פרל10
15/03/19 11:23

נסו גם תרגילים בבריכה ( הליכה במים וכדומה ) זה מצויין .

עגנון
15/03/19 15:57

גם אני מנוון וחלש ומתעצל להתעמל בחדר כושר לפעמים, אבל בזמן האחרון יש לי תכנית דיאטה ואימון פרטני בחדר כושר, המאמנת מאד מרוצה ממני וזה נותן הרגשה טובה מאד.

חלוש1
15/03/19 16:41

וואלה הייתי גם מצטרפת רק בטח אתם מן המרכז......:)

אני מתא