מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהגמילה מפלוטין/פריזמה

גמילה מפלוטין/פריזמה

אנונימי
אנונימי
12/03/19 22:59
2 תגובות

אני לקחתי פלוטין תרופה נגד דכאון כעשר שנים.
בעקבות חרם שקרה לי בבית ספר... דחפו לי כדורים בלי לתת לי כלים להתמודד ומאז לא הייתי במעקב בכלל.. עשר שנים הולכת וקונה.. אני כרגע בלי הכדורים חצי שנה.. ולפני כחודש וחצי החלה לי נפילה.. דכאונות, מועקות, עצב, חרדות (בלי סיבה אמיתית החיים שלי בסדר גמור ולא השתנה כלום) .. אני מצטערת על היום שלקחתי אותם.. אני יודעת שזה חרא לגוף זה גם הפך אותי לזומבית ואפטית לגמרי.. כמעט ונשברתי וחזרתי לסמים הנוראים האלה שוב אבל אני נלחמת ואני רוצה לחיות בלעדיהם.. מי שעובר או עבר את זה בבקשה שתפו אותי.. חייבת עידוד או לשמוע שיש עוד כמוני ושאני לא לבד.. תודה!!


תגובות

vהבודדv
13/03/19 0:06

הכדורים האלה מוציאים את החשק למות, ועל הדרך גם את החשק לחיות. אם תשלבי לקיחה שלהם עם עוד פעילות, הם יכולים לעזור. בהצלחה :smile:

גליה21
13/03/19 7:28

אני הפסקתי לקחת אני בלי כבר חצי שנה ואני לא רוצה לחזור אליהם