מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

עד מתי?

16/03/19 18:26
2 תגובות

כשהייתי קטנה, בת שש,שבע,שמונה, מצאתי מפלט בעולם הדמיון. כל שביל היה דרך קסומה, כל ספסל - חנות ממתקים, כל בובה - חברה.
אבל הילדות חסרת המודעות חלפה, ואני כבר לא ילדה זה שנים, אבל בעצם נשארתי שם, רק המודעות השתנתה, וכבר אין בובה לחבק, ורק השינה מוליכה אותי אל הארמון הקסום.
עד מתי? עד שאמות? להמשיך לחפש את השמחה ההיא? להמשיך לראות בהכל חוסר טעם ותפלות? כמה שנים אפשר לחיות בתוך בוץ שחור וסמיך שחונק את כל הדבר הזה, שקוראים לו 'שמחה'?


תגובות

Sveta2
16/03/19 18:41

אורית, אני מבינה אותך מאוד ומזדהה.... אני גם לא תיארתי לעצמי בילדות שככה ייראו החיים שלי. הלוואי שיכולתי לעודד אותך, נשאר רק להחזיק מעמד ולאחל לעצמנו שבקרוב זה יסתיים ויבואו מועדים לשמחה, שנמצא מוטיבציה וטעם לחיים. מאחלת לך לראות את האור בקצה המנהרה ולהגיע לשם בהקדם.

no-one
16/03/19 20:44

היי אורית, ברוכה הבאה מצטער לשמוע שככה את חשה, מוצא את עצמי מזדהה ... מצטרף למה ש Sveta אמרה ...