מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

יום הולדת

10 תגובות

היום אני חוגג יום הולדת ..כולם מברכים והכול כניראה בכוונה טובה...אבל אם כל הכבוד וגם לחברים שיום חמישי מארגנים לי מסיבה גדולה..מדוע אני לא שמח ביפנים..לא היום ולא בכל יום


יום הולדת

תגובות

vהבודדv
19/03/19 11:49

מזל טוב :smile:

תודה רבה

Yasi
19/03/19 12:40

מזל טוב איציק מאחלת לך הרבה בריאות נפשית ופיזית. גם אם לא בא לך לחגוג ואין מצב רוח עדיין זה נפלא שיש לך חברים כאלה שרוצים לחגוג איתך את יום ההולדת. :smile:

תודה רבה יסי או איך קוראים לך באמת. .אבל אני יודע שיהחה שם הלכוהול ובטוח שאני ישתה ויעשה לי ממש לא טוב .למרות הכונות הטובות..מקווה שיהיה שמח :broken:

איציק יום הולדת שמח :smile: מבינה אותך.. גם אני הייתי עצובה ביום הולדתי.. אבל לפחות אתה תהיה מוקף בחברים שישמחו אותך ביום חמישי ואני בטוחה שזה ישנה לך את מצב הרוח. מאחלת שמחה פנימית ובריאות!

טנקס :embrsd::heart:

הי איציק. איך הייתה יום ההולדת ? יום הולדת זה כמו בחגים. מועדים לחשבון נפש והסתכלות פנימה. כשאתה בתקופה לא טובה שיש בה דיכאון - זה בדיוק כאילו שחבשת משקפיים כהים ואז גם מה שורוד וזוהר וצבעוני בחוץ נראה כהה. הרגש הזה הופך ברור יותר ולא נעים יותר מקודם מאחר ואתה יודע שיש ורוד בחוץ אבל משגע אותך הפער וחוסר היכולת לחוות את הצבע. נחמות: זה עובר.... ולפעמים ניתן לראות ולחוות את הצבע והרגש המתלווה אליו בדיעבד . מאחלת לך הרבה בריאות ושימחה וסיפוק והנאה. יומהולדת שמח!!!!

תודה אורית

עגנון
23/03/19 12:29

מקווה שיהיו לך חיים טובים. טוב שנולדת וחשוב שתשתדל לשמוח ביום הולדתך. אם קשה לך לשמוח נשתדל לעזור לך.

תודה רבה עגנון