מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהרק לשם פורקן..

רק לשם פורקן..

21/03/19 18:06
5 תגובות

אני מוצאת את עצמי כותבת כבר כמה ימים בפורום ומקווה שמישהו יציע לי איזה שיקוי קסם שיסלק את כל מכאוביי.
אני מרגישה לבד יותר מתמיד והיום יום הופך לנטל אשר אני מתקשה לשאת.
אני שונאת להתלונן ולהתקרבן אבל אני מרגישה שהנפש שלי לא יכולה לשאת יותר את הקיים.
אני רוצה לשנות דברים אבל בלי כוחות להרים את הראש ולראות את מה שקורה מסביב.


תגובות

טלטולה
21/03/19 18:29

מבינה לליבך. גם אני חשה דומה. אצלי זו בדידות איומה ובעיקר צורך להכיר אנשים שלא מעמידים פנים שהם חזקים ושמאפשרים לבטא את הקשיים. מקווה שיוקל לך בקרוב.

תאיר.100
21/03/19 20:05

תהיה חזקה וגם אם אני לא מכירה אותך תדעי שאני אוהבת אותך בתור בנאדם שיודע איך את מרגישה :heart:

עגנון
22/03/19 14:32

אולי את צריכה להתייחס לדברים יותר באיטיות ובנוחות וגם בשקילות דעת. נסי לשלב מנוחה מקשיים ביחד עם חיפוש דרכים חדשות. זכרי שהעתיד הוא החשוב ואם נכשלת בדרך אחת כדאי ללמוד מהטעות ולחפש דרך אחרת. צריך קודם לנסות לעזור לעצמנו ורק אחר כך לבקש עזרה מאחרים, ורוב האנשים רוצים לעזור. לא הכרתי את המלה להתקרבן.

1ron123
22/03/19 18:04

אלמוניות יקרה, ברור לכולנו מה את עוברת. חוץ מחיבוק חם אין עדיין שיקולי כבן. אגב יש תרופה חדשה של יאנסן שבקרוב תגיע לארץ שהינה תכסיס לדיכאון עמיד שעובדת תוך מספר שעות... בינתיים כל מה שאפשר להציע הוא חיבוק וירטואלי חם... אגב, את כותבת מדהים... מה למדת/עשית בעבר?

אלמונית יקרה. אנא ספרי יותר על עצמך בכדי שנוכל להכיר אותך. ללמוד יותר על הבדידות הזו.... מאיפה היא ? ממתי היא התחילה? האם אירע משהו דרמטי בחייך או שזו תחושה שמלווה אותך כמו חברה שנים ובגלים?