מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

איך להתמודד

17/04/19 23:53
7 תגובות

כבר לא יודעת איך להתמודד עם הכל. הכל שחור לבן בשבילי.
אני בת 22 והדיכאון הראשון התחיל בגיל 14 וחצי והייתי בטוחה שהוא לא יחזור יותר, ושהחור השחור הזה לא ייפתח שוב. אבל לצערי כן, לפני שנתיים. עם האונס גבר לי לאט לאט.
שותה כל יום רק בשביל לשכוח, מזמינה קוק בשביל ההרגשה הטובה. אני פאקינג לבד אין לי באמת אף אחד. היד כבר לא מרגישה את השריטות למרות כל האדרנלין שאני מרגישה עם זה. אין לי כוח יותר בקיצור.


תגובות

נזקקת
18/04/19 2:15

ואוו נשמע כואב ממש. מסכימה איתך הבדידות הורגת. ומזדהה איתך כל כך וצודקת הדיכאון ממתין לנו כמו חבר ותיק, אחרי כל אירוע. אבל עוד יהיה לך טוב. את בת 22 העולם פתוח בפניך. מנסה להרגיש אותך מעבר למקלדת. מייחלת שיהיה לך רק טוב. ואולי במקום חתכים תחזיקי קרח . זה פרקטי יותר:wink::wink:

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
18/04/19 9:06

ליז ליז - איך עונים על דבר כזה - אבל אני חייב לך - מילה שלי ... אבל לא עכשיו, לא ברגל אחת. מה שכן שני דברים - הראשון - האם את מטופלת ? והשני בואי גם לצ'אט של ער'ן לדבר אונליין עם מישהי /מישהו. ועוד פעם - חייב לך תשובה שיר משהו ...:heart: קבלי חיבוק בינתיים

ליז0ליז
20/04/19 2:00

קודם כל תודה לך. זה באמת לא מובן מאליו בשבילי. דבר שני, הקשבתי לשיר והוא מקסים. תודה לך. ולא, אני לא מטופלת כי לדעתי, כל הפסיכולוגים בעיר שלי הם לא רציניים ולא באמת עוזרים, רק מהנהנים עם הראש (מניסיון של חברה). ולגבי צ'אט- ניסיתי, אבל כנראה תמיד יש הרבה פניות, ופשוט אין אף נציג פנוי אף פעם.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
19/04/19 10:57

ליז יקרה שלי - ריחות של חג, הכנות אחרונות של פסח ולך מן הסתם כל כך קשה. משאיר פה את אחד השירים שאני הכי אוהב - שיר שנכנס לנימים הכי עמוקים שיש לכולנו. על כנפי הפחד והפצע עכשיו אני בדרך אליך וכל הדברים שאין בהם ממש עכשיו נאחזים כל כך חזק ( בלוז ראש חודש/אביב גדג')

1ron123
19/04/19 14:58

היי ליז, הלב יוצא אליך. נקרע לגזרים תחת הכאב שניכר בכתיבתך. אחרי כל שעברת ועדיין נלחמת... טראומה כה קשה מספיקה כשלעצמה לדיכאון וחרדה . אל תשארי לבד בכאב. ככ צעירה עם עתיד שיכול עוד להיות ורוד. יש מישהו בחייך שיכול לסייע?

ליז0ליז
20/04/19 1:51

לא מסוגלת ללכת לפסיכולוגית. אני בת יחידה לאמא חד הורית ואותה אני לא מסוגלת לשתף. חוץ ממנה בתכלס אין לי אף אחד. כל החברים שהיו לי הרחקתי ממני. אבל תודה על הדאגה, מעריכה את זה מאוד.

1ron123
20/04/19 2:52

היי לירז יקרה, קודם כל חיבוק חם. גם אני בן לאם חד הורית. יכולתי לספר לאימי הכל... למה לא מסוגלת ? אשמח לשמוע יותר פרטים עליך ועל מה שעברת ועוברת גם בפרטי אם תרצי.