מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .

חושש לאימי

21/04/19 3:03
3 תגובות

אמא שלי בת 51 אבא שלה עבר שבץ מוחי בלי סיבה מסויימת כנראה מעצבים, אמא שלה חלתה בסרט השד.


אמא שלי גם על פניו לא בריאה יש לה גלי חופ מתמיד, לא עושה ספורט, אוכלת דברים לא בריאיים, לחץ דם גבוה.
בעשור האחרונות מדברת המון בפלאפון זה חלק מעבודה שלה באוטו, במעלית בבית נון סטופ באמת ואני מתכוון לזה שזה המון קרינה למוח.
בנוסף לכך היא על כדורים פסיכאטריים יש לה בעיות מסויימות בוויסות רגשי, עצבים כל הזמן וכו
אני הבן שלה יש לי ocd והפרעת אישיות גבולית מיררתי להם את החיים ואני בן 20 עכשיו רוב החיים ממש ראיתי איך ההורים שלי מתמוטטים יורקים דם ממני ומהטרור שאני עשיתי להם (למי שלא מובן ריבים בלתי פוסקים, שובר דברים, מכות אפילו, גורם להם לבכות)

בגדול זה בראש שלי אבל עדיין לפי כל הממצאים שלי אמא שלי בדרך למות אין לי כולכך איך לעזור לה (חוץ מלנסות להיות ילד טוב) היא לא מוכנה להתחייב לדיאטה או תוסף תזונה או צמח מרפא או איזהשהו שינוי באורח החיים שלה בכלל (שוב זה חלק מהבעיות הנפשיות שיש לה היא נורא לחוצה מתעצבנת מהר מאוד)

אני לא כל כך יודע איך לעזור לה לא יודע מה לעשות קשה לדבר איתה על זה היא מרגישה מותקפת ישר ומתקיפה חזרה מה אני יכול לעשות?


תגובות

שלום לך, נשמע שאתה נאלץ להתמודד עם הרבה דברים, חלקם לאחרונה. אני ממליץ בהקדם ליצור קשר עם פסיכיאטר ולבנות תוכנית טיפול שכוללת טיפול תרופתי לאיזון התסמינים האובססיבים מהם אתה סובל, וכן שיחות לצורך סיוע בהסתגלות לקשיים. רפואה שלמה

איציק-ניסני
מוביל קהילה
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
06/05/19 0:19

שלום למתמודד. כמו שאילן כתב אני מניח שאתה מתמודד ואני מציע לך מה שהוא הציע . במידה ואינך יכול לקבוע פגישה בזמן הקרוב עם פסיכיאטר שניתן חינם במסגרת הקופה ויש תרופות מצוינות . אני מציע לפנות לפסיכיאטר באופן פרטי .לגבי פסיכולוגים זה ניתן בתשלום מופחת. לגבי אמך אני בטוח שברגע שתכנס למסגרת הזו תוכל לבוא אליה ולאמר לה:"הנה אני נכנסתי למסגרת על מנת להקל על עצמי אני נמצא במסלול הבראה וחלק מהדברים שיעזרו לי להתמיד הנה שתכנסי לבדיקה כוללת check up (יש בתל השומר ובכל בית חולים כוללת בדיקות שם נוירולוגיות אורטופדיות ועוד ) שיסירו את החששות שלי לגבייך ויעזרו לי לשמור את הראש מעל המים .מאחל לך בריאות . .

עגנון
08/05/19 13:14

קבל את עצמך עם הבעיה שלך. הורים אמורים לעזור לילדיהם כשיש להם קושי. תן אהבה לאימא, תראה לה שאתה דואג לה והיא חשובה לך, תהיה לצידה ותעזור לה במה שצריך. אולי תנסה לעודד אותה לחיות באופן בריא, כמו לאכול דברים טבעיים ובריאים ולישון באופן מבוקר ובריא וגם לשהות לפעמים בטבע. נקווה שאחר כך היא גם תרצה לפנות לטיפול.