מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתלפעמים סתם בא לי לספר למישהו

לפעמים סתם בא לי לספר למישהו

27/04/19 15:55
2 תגובות

זה קשה למצוא מאיפה להתחיל , ככ מסובך לי שאני בעצמי כבר לא מוצאת את ההתחלה , לא זוכרת הרבה פרטים מהעבר ולפעמים גם מתבלבלת בעובדות או בסדר התרחשות האירועים , אבל זה לא באמת משנה לי אן למישהו ... אני מרגישה אני לבד - אבל זאת לא רק הרגשה זאת מציאות , אני בדיכאון קשה עם לידה או בלעדיה , אני יודעת .... אחרי ימים של בכי ואין דבר שמצליח לעודד את רוחי ואני חזקה כבר הרבה שנים !!! איני מסוגלת עוד תמיד משהו חייב להסתבך עוד ועוד ... תמיד כל דבר שנוגעת בו נהרס . יש האומרים שזאת התנהגותי הדוחה את כל הטוב שיש להציע ומוצע , אך לא זכור לי שעשיתי למישהו משהו בזדון )-:


תגובות

לי יקרה, תודה שבאת לכאן לשתף. כתבת קצת על תחושותייך ונשמע שאת חווה סבל שנובע מאירועים כאלה ואחרים. חלקם בעבר וחלקם בהווה. התמודדות עם רגשות אשמה וחרטה זה עניין לא קל, ובמיוחד כששומרים הכל בבטן. תרגישי חופשי לשתף ככל העולה על רוחך ולהתחיל מאיפה שנוח לך. עצם זה שתוציאי את זה יכול להקל מעט. בנוסף, את מוזמנת לפנות אלינו בצ׳אט או בקו הטלפון של ער״ן ולנהל שיחה אישית ואנונימית עם המתנדבות/ים שלנו.

ליי123
30/04/19 18:34

עוד יום רעעעעעעעע , ככה זה כשמגלים בכל פעם מחדש עד כמה שלא יכולים לעזור לי