מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדההזמנה לקבוצת לימוד

הזמנה לקבוצת לימוד

01/05/19 11:30
1 תגובות

שלום לכולם
אני רוצה להזמין אתכם לקבוצת לימוד מיוחדת.

בקבוצה אני הולך ללמד מה הוציא אותי מתקופה של דיכאון ומחשבות אבדניות, אליו נכנסתי אחרי שאבי ז"ל נפתר אחרי שהתמודד בעצמו במשך מספר שנים עם מחלת הדיכאון (אני פחות אוהב את המילה "התאבד").

בקבוצה אני הולך להסביר בעזרת הקלטות, סרטונים שלי ותשובות לשאלות שיעלו בקבוצה, שיטה שלמדתי מחו"ל שעזרה לי וגם לאלפי אנשים בעולם להוריד את רמת המתח, דיכאון וחרדה שלהם.
עד כה העברתי הרצאות ושיחות בהן אני מספר את הסיפור שלי ומסביר את השיטה ליותר ממאה חמישים בני נוער ומבוגרים במסגרות של אירועי תרבות יישוביים, מכינות קדם צבאיות, תנועות נוער ובית חם לנערות בסיכון. התגובות היו חמות מאוד והרבה המליצו על המפגש.
לראשונה אני מארגן קבוצת אונליין שבה יהיה אפשר ללמוד את השיטה לאורך מספר שבועות, עם אפשרות לשאול שאלות ולהרחיב, בשביל שיהיה אפשר לעשות שינוי עמוק יותר.

ההשתתפות בקבוצה היא ללא כל תשלום, והיא יכולה להיות אנונימית כך שאין חובה להיחשף כדי להשתתף בקבוצה.
בגלל שזה פיילוט אני מגביל את מספר המשתתפים לעשרים.

כל מי שמעוניינים או רוצים לשמוע יותר פרטים, נא לשלוח אלי הודעה באופן פרטי. אני מפרסם את ההודעה הזו בעוד קהילות אז מי שזה מעניין אותם כדאי למהר וליצור קשר.

יום נפלא!
ערטל ישראל ראובן


תגובות

ישראל.ראובן
02/05/19 15:16

מספר אנשים כבר נרשמו, מקפיץ כדי שעוד אנשים יראו