מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

שנאה יוקדת

4 תגובות

שבעת מדורי הגיהינום. הסבל לא נגמר, אבל זה לא מעניין אותי כבר. כיוון שהשנאה היא הדבר היחיד שמחזיק אותי בחיים. זה נותן לי דרייב. הסיבה היחידה שלא מתתי עד עכשיו זה הרצון שלי לשרוף אותם באש חיה. לא להרוג. להרוג זה פשוט מדי. על כל השקרים וההשפלות וההרס של כל החיים שלי. אני חיה על מנת לנקום. אז תיזהר,אתה האחד שהתחיל את זה. כי זה או אני או אתה. ואם אני אמות בתהליך,זה כבר לא מעניין אותי. לא נשאר לי דבר להפסיד.


תגובות

שבת שלום יקרה, מצטער מאוד על הסבל שאת עוברת, גם כשלעצמו, וגם כתוצאה מהאש הבוערת שאת מתארת ומלבה.. את כותבת בכישרון רב לטעמי, וזה משך אותי לקרוא הודעות נוספות שלך, ולראות שאכן את לקראת סיום כתיבה של משהו שאני כמובן אשמח מאוד לקרוא, כשתחליטי שאפשר כבר לאפשר לאחרים לקרוא אותו.. אני אזהר לאור הדברים שכתבת מלהציע שאולי יש טוב נחבא מאחורי כל העננים השחורים, אבל ברור שאת מביעה רצון חזק להגיע לאיזו גאולה, למרות שאולי דרך נקמה ומלחמה באחר, היא רק מעבירה את הכאב ממך לאחר, במידה וזה בכלל אפשרי.. אבל בכל אופן הרצון הזה להיטיב, מעודד. מעבר לזה ממש נפלא בעיני שאת משתפת ויוצרת אתנו תקשורת, ואני רוצה כאן להגיד שאני אתך ולבי אתך.. שלך רמי

רמי. מילותיך נוגעות לליבי. אכן איך אפשר לסלוח לאדם שחיבל בבריאותך,בפרטיותך,פגיעה מתמשכת בפרנסה כתוצאה מהפצת שקרים זדוניים שמונעים ממעסיקים פוטנציאליים להעסיק אותי? כשאתה הולך לראיון עבודה בסך הכל כי אתה רוצה לעבוד בהתאם ליכולותיך וכישוריך ואתה בסה"כ אדם חרוץ...שרוצה לחיות ולא יותר. ולפעמים המעסיקים צוחקים לך בפרצוף...התעללות מתמשכת מכל העולם והכל בגלל אדם אחד זדוני. שלא תבין לא נכון זה לא עניין של נקמה. אני פשוט מבינה שהמצב הגיע לכזה שאם האדם הזה ימשיך במעשיו ובשקריו אני פשוט אמות...אם זה מלחץ נפשי או מצוקה כלכלית או החרם הכללי שאני עוברת בגללו. אני פשוט מרגישה שלאן שאני לא הולכת שמים לי רק רגליים ומזכירים לי. למה? בגלל שהעזתי להעמיד את אותו אדם במקום ומאז הוא לא עזב? והמשטרה לא עושה כלום בנידון. מצדי לא צריך משפט לא כלום רק שיחדל כל הטירוף הזה. אפילו משפחתי הסתכסכה איתי בגלל האירוע.כואב ושורף בנשמה. אבל שורדת עובדת בכל עבודה אפשרית. אפילו להיות מנקה לא לוקחים אותי בגלל כל הסיפורים והשקרים. ואני אדם ישר והגיוני...אפילו תעודת יושר מהמשטרה יש לי. פשוט...אם המצב יגיע לכדי כך שאין לי מה להפסיד אני חוששת שאגיע לכדי מעשה טירוף. כל אדם אחר מזמן היה מאבד את שפיותו.אני רוצה לחיות בכבוד ובשלווה,וזה הכל. רק שיינתן לי.

בוקר טוב, רציתי להתחיל ולהתפעל מהעצמה שאת מפגינה, ואת הנחישות לעבור באותה אש שאת מתארת, והנה בא הפוסט הבא שלך ובו את מפגינה את אומץ לבך בהתמודדות עם נפילת טיל ואף בעידוד שותפך..מבלי לשמוע את פרטי המקרה שעברת עם אותו אדם, וןמבלי כל צורך לשמוע אותם, אני יודע שאת חפה מכל אשמה, ושאת מקסימה ושואפת לטוב ולצדק, ואני ללא כל קשר לתסריט, פשוט אוהב אותך.. ומה שאני בעצם רוצה להגיד בזה, מלבד שתדעי שאת לא לבד, זה שאם אני כך, יש עוד רבים כמוני. עברתי בעברי ניסיון מאוד לא נעים של חרם בכיתה, וההרגשה שלי אז, הייתה קשה מאוד.. בתחילה הרגשתי לבד ומותקף מכל עבר.. עם הזמן ראיתי עם זאת, שרוב האנשים בכלל לא מחפשים לשפוט אותי, והם מתפקדים איתי בהתאם לאירועי ההווה, ללא כל קשר למה שהיה, וכשהתחלתי לראות את הרוב השקט הזה, התחלתי להירגע, וחזרתי לתפקד בחברה.. מובן שלמדתי שיעור לגבי אלו שהשתתפו פעיל בעליהום עלי, והפסקתי לחפש את חברתם, ואת ההערכה שלהם, כפי שהיה קודם למקרה, אם גם שגם איתם, כשהמקרה התיישן, חזרתי לתפקד. היום אני רואה דברים אחרת, ומבין שהם היו קורבנות לצדקנות וניסיון להרגיש חזקים כדי לחפות על חוסר ביטחון פנימי, וכדומה עניינים פסיכולוגיים וסוציולוגיים, ואני כבר יכול לא לקחת את הדברים שהיו אישית, אלא להבין שהייתי שם כטריגר עבורם וטו לא. ואפילו אינני מנסה עוד לחפור ולשפוט את המעשה שעשיתי והיה בבסיס העניין, מאחר והיום אני כבר יודע שאין צורך בצדק (לא שיש דבר כזה במישור העולם), כשם שיש צורך באהבה, קבלה, והבנה. ושבכל מקרה אין אפשרות לרדת לאלפי המניעים שבבסיס כל פעולה שלנו או של אחרים.. מכל זה, אני מתכוון לעודד אותך להרים את הראש ולראות את הרוב הגדול של האנשים, שפשוט אוהבים אותך בגלל מה שאת, בת אדם, וממש לא בראש שלהם מה היה או מה קרה.. כל זה יכול לקרות במקום בו את נמצאת,אבל לפעמים קל יותר לפתוח דף חדש במקום אחר..ונראה, שאם אנחנו עוזבים את העיסוק בעבר, העבר עוזב אותנו, או משהו דומה לזה..

רמי היקר. תודה לך על תמיכתך, והדברים שאמרת מחזקים אותי. אני מאמינה שכבר אין ממה לפחד ולא נותר להפסיד דבר... הרי את הגרוע מכל כבר עברנו. מכאן יכול להיות רק טוב. למרות שתמיד יהיה מי שינסה לחבל ולהרוס יהיה טוב! תודה לך, על כך שאתה כאן.