מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מפתח רגשות

15/05/19 19:52
1 תגובות

לא מזמן התחלתי טיפול פסיכולוגי , המטפלת מפעילה את "קסמיה" מכילה, מקשיבה, דואגת, מעין דמות הורית עוטפת.. כאילו מנסה להכניע אותי או את התנגדות שלי לטיפול.
והנה זה בא, פרץ הרגשות של כל הצרכים שלי שלא מולאו בילדות. אני בבית וחושב עלייה, מתגעגע אלייה, מפנטז עלייה, רוצה שהיא תעטוף אותי בחיבוק וליטוף כמו תינוק. רוצה להיות נוכח ליידה כאילו היא איזו קרן שמש חמימה שמפשירה אותי מכל הקיפאון שהייתי בו שנים.
זה פחיד אותי.
אני מתקשה להתמודד עם אכזבה, או תסכול .
ביום שאני ירגיש ממנה שהיא לא מבינה אותי או שאני ירגיש שאין לה כוח אליי זה ישבור אותי לחתיכות . אני לא יכול לשאת את ההרגשה הזו אם היא תגיע. כנ"ל לזלזול או חוסר כבוד מצידה. אני יכעס על עצמי שנתתי בה אמון. זה ירגיש לי כמו סוף העולם.
אני מפחד שזה יחליש אותי ואני יאלץ לעזוב את הטיפול כי אני פשוט לא מסוגל להתמודד עם ההרגשה שכזאת.
אנו מנסה לזכור שהכוונות שלה טובות
והיא מנסה לעזור לי, אבל אני מרגיש שאני נקשר אליה וזה מכאיב...
.


תגובות

ערב טוב אח יקר, נראה שמצאת מטפלת טובה, ואף העזת ונתת לעצמך לשתף פעולה איתה.. ועל כך אני מברך אותך.. עד כמה שאני מבין בטיפול פסיכולוגי, ללא ההסכמה להיכנס לטיפול, כולל רגשות כאלו או אחרים בינך לבין המטפל, לא יכול לקרות ריפוי, כך שנראה שאתם בדרך טובה ומבטיחה.. מעבר לזה, כל הרעיון והעניין כאן, כך נראה לי, הוא לקיים תקשורת כנה ואמיצה עם המטפלת.. התקשורת שביניכם היא המצע עליו מתרחש הריפוי.. אליה אני הייתי מציע שתפנה את חששותיך ואת תקוותיך, וכך התקשורת תתקיים ותעזור.. אנחנו כאן, לטעמי יכולים לשמוח על התהליך שהרשית לעצמך לעבור, אבל לא ממש יכולים לעזור אם ניכנס וננסה לבאר, ועוד בהתחשב ואנחנו לא פסיכולוגים, וחשוב מזה לא נכון שנתערב במה שהמטפלת שלך, ברב כשרונה והתכנית הטיפולית שהיא הולכת לפיה, היא היחידה שיודעת.. מצד שני אני לא מתכוון להגיד שאתה מנוע מלהביע פחדים וקשיים, ההפך.. אנחנו כאן להקשיב לך ולחבק אותך.. ומאחלים לך הצלחה בטיפול, שכפי שאתה מתאר ממש מגיע בזמן טוב..