מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

שלום

16/05/19 10:22
2 תגובות

אני לא כלכך יודע מה לכתוב, במשך שנים הרגשתי שאני מתמסכן ולא מצליח לעמוד על הרגליים בכוחות עצמי, מכל מסגרת נפלטתי והאמת שכל צעד שאני מנסה לקחת בחיים האלה מאכזב את כל הקרובים אליי.
לאחר טיפול תרופתי יצאתי ונלחמתי בשיניים בלהחזיק עבודה ולימודים וכמובן שזה נכשל אחרי שההתרגשות הראשונית ירדה ושוב אכזבתי את קרוביי, לאחר וויכוח מסיבי עזבתי לקצה השני של הארץ וכרגע כאן ושוקל את צעדיי, לא יודע כלכך למה אני כותב את זה אני אובד עצות והימים מרגישים כשנים, והראש כבד 10 טון כנגד הכרית הארורה, האם לנצח אאכזב כל דבר שאגע בו, מי יודע. אבל כרגע אני פשוט לא יודע איך להמשיך עם זה, אם בכלל, פוסט חסר פואנטה אני מניח שזה יותר בתור פורקן.


תגובות

dame9ningen
16/05/19 11:16

ועדיין נראה שאתה מצליח יותר ממני.

שבת שלום..לבי אתך אחי.. ה לא מסע שלך נשמע קשה, והמשקל שאתה נושא כבד.. הצלחת לעבור טיפולים, וניסית שוב, ואפילו נאבקת ושינית מקום .. וכל אלו לא מובנים מאליהם, ואתה יכול לראות שאתה ניסית ומנסה לשנות כוון, ולעמוד על הרגליים.. כמעט מתבקש להצביע בפניך, שהמחשבה השלטת במה שאתה משתף היא שאתה מאכזב, את כל קרוביך. כל דבר שאתה עושה או מנסה לעשות נכשל להרגשתך והאכזבה קשה.. הפיתרון היחידי לאכזבה לתפיסתי הוא לשנות את הסטנדרטים ולא לנסות להשוות את עצמנו לא מול אחרים, לא מול מה שהייתי, או שאני מדמה שהקרובים לי ליפו שאהיה, ולא מול איזה מודל שאני מנסה להידמות אליו, בהנחה שאם אצליח יעריכו אותי ויאהבו אותי.. למעשה בגישה כזאת תמיד אהיה מאוכזב, ולא חשוב עד כמה "אצליח". כל עוד לא אבחין שכאני עושה כמיטב יכולתי ברגע נתון, זה כל מה שנדרש בשביל לראות את מה שעשיתי כהצלחה, ופשוט לקבל את עצמי בדרך המיוחדת ומעוררת ההשראה שהיא דרכי, לא אדע אושר.. ויש להבין, שכשאני מרגיש בסדר, אף אחד לא יוכל לשנות זאת. הרבה ישמחו שאני בסדר, ואחרים יוכלו להתמודד וללמוד בדרך שלהם.. לדוגמא, ייתכן שבדרכי, אם התמודדתי עם מחלה ויכולתי לה בקטן או בגדול, והצלחתי למצוא שלווה באיזה בית, ויש לי עבודה ותהיה חלקית ככל שתהיה, ואני מתעניין ואף עוסק בתחביב זה או אחר, או בלימודים כאלו או אחרים, ויש מישהו או הם, שאני יכול לשבת איתו\ם בחברותא, אני סיפור הצלחה נפלא, לא בהשוואה לאיזה סיפור הצלחה של אחר, אלא כשלעצמו.. ואני לפיכך מעודד אותך לשנות זווית ראייה, ולראות את ההצלחה והיופי שהם אתה, כפי שאני רואה את זה, ומי שמאמין בזה, גם אלוהים רואה..