מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

לא רוצה זוגיות

01/06/19 0:02
2 תגובות

לא רוצה זוגיות. לא רוצה. לא רוצה.
בכעס רב אני אומר את המילים האלו.
מתעצבן כשאני צריך לבחור להיות כמו כולם, בזוגיות , מאושר , משרה בכירה , חתונה ילדים ... זה היעד הסופי?
אז לא רוצה. החופש האישי שלי קודם למשרה בחברה גדולה, לזוגיות או הבאת ילדים. למה זה נראה לאנשים לא נורמלי לא לרצות את הדברים האלו ? שהם טבעיים אצל רוב בני האדם אבל אצלי לא. לפחות לא כרגע. אז אני פגום? אני לא בסדר? אני אשם במשהו על כך שהרצונות שלי לא מתיישרים עם החברה או עם הטבע?
מרגיש לא בסדר לרצות דברים אחרים שונים מהציפיות המקובלות וזה מייסר מאוד. מה אני מפספס כאן? אני לא אמור להיות נאמן לעצמי ולתחושות שלי?! התחושה היא שהסביבה הקרובה כל הזמן מנסה לשנות אותך במקום להניח לך להיות כפי שאתה.
נמאס לי.


תגובות

שבת שלום, קודם כל אתה צודק לגמרי, ואכן כדאי לכולנו ללמוד להרפות מהמחשבה שמישהו מצפה מאיתנו כל מיני הישגים, לראות שהפנמנו את זה ובעצם אנחנו מצפים מעצמנו, ולפיכך להרפות ולאפשר לעצמנו לפסוע בניחותא בנתיבים שנפתחים לפנינו כמיטב יכולתנו.. בנוסף מקל מאוד להתבונן על השלב הראשוני של כל דרך ולא על סופה.. אם אני רוצה לרוץ מרתון, זה מלחיץ, אם אני רץ כרגע בשמחה ובקלות יחסית 500 מטר, את זה אעשה ואשמח בזה.. וייתכן שאתחזק ואעלה את המרחק האפשרי לי ל 1000 מטר וייתכן שלא. ניתן לדרך להוביל..

אווה-חי
01/06/19 19:53

תעשה מה שמתאים לך ותגור עם אנשים שמאפשרים לך לחיות איך שאתה רוצה בלי להתערב לך בבחירות.