מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

אין לי סיבה

4 תגובות

אין לי סיבה להרגיש איך שאני מרגישה
הלוואי והייתה לי סיבה
כי אז יש לי תירוץ
אני יכולה להסביר מה קרה
במקום לשתוק

קשה להסביר למה אתה מרגיש איכשהו
כששום דבר לא קרה
מחשבות לא אמורות להכאיב כל כך
זה רק מחשבות
אף אחד לא פגע בי פיזית
אף אחד לא אמר לי משהו
יותר מידי בוטה

איך אפשר להסביר את זה?
כשאין מה להסביר
איך אפשר לבקש עזרה?
כשאין על מה לבקש


תגובות

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
08/06/19 0:24

אנסטסיה יקירתי - אני כל כך שמח על הפוסט שלך כי תמיכה רגשית לא תלויה בהכרח במשהו אובייקטיבי שקרה לך או על איזו סיבה שאפשר להגדיר אותה. יש כל כך הרבה גורמים שאת רובם לדעתי אנחנו פשוט לא מבינים שגורמים לאישה או איש להזדקק לעזרה וזה כל כך נכון לבוא לכל ערוץ שמסוגל לעזור ולנצל אותו בצורה הכי טובה. מאחל לך מכל הלב שגם בלי משהו שאפשר להגדירו כסיבה, תדעי רגעי אושר ורוגע. לילה טוב :heart::heart::heart:

Lolop
08/06/19 1:01

איך אפשר להסביר כשאין מה להסביר.. כל כך מרגישה את הכאב הזה....

nati-mozes
08/06/19 10:19

לדעתי, בעומק תמיד יש סיבה. הדימוי העצמי שלנו מושתת על העבר שלנו. כל אחד מאיתנו עבר בחיים דרך מקרים שקרו. אני מזמין אותך לחקור ולא בכפייתיות ולא בכח, מהם הביטויים היותר פנימיים של הרגשות שאת חווה. מהם הדברים שעברת שגרמו לך לדפוסי חשיבה והתנהגות שכנראה מנהלים אותך היום ובינתיים, אין להם ידיעה מדוע הם עדיין איתך אבל הם מלווים אותך. הדברים נכתבים על סמך נסיוני האישי וברור לי שכל מקרה לגופו אבל באמת המקרה שלך מעלה בי את הנושאים האלה שבהחלט נוגעים גם אליי ושבחרתי לעבוד שם על המודעות כדי לשחרר דפוסים ומסכות שיותר לא משרתים אותי.

בוקר טוב, אכן יפה מאוד כתבת.. ההיגיון איננו הכלי המתאים להסביר את מה שקרה, או לנבא את מה שיקרה, והשימוש בו לגבי נושאים של הבנת המציאות רק מביא ליצירת עתיד זהה לעבר..לתפיסתי, הסיבה למציאות שלנו טמונה באמונות ותפיסות שרכשנו, ולפי תפיסה זו למחשבות אכן יש כוח, והן יוצרות את העולם שבו אנחנו חיים, כל אחד ועולמו.. המעודד בתפיסה הזאת הוא שעם אנחנו יצרנו את העולם בכוח תפיסותינו ואמונותינו ומחשבותינו, המודעות ובעיקר הלא מודעות, אז אם נשנה אותן, ישתנה עמן גם העולם.. ואת השינוי הזה, אפשר לזרז, על ידי שתוף פעולה עם אדם אחר אוהב ונמצא עבורנו..