מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

אעעעעעעע!

08/06/19 5:52
3 תגובות

איך אתם מתמודדים עם אנשים והסביבה?
מפגש של חבר'ה מהעבודה, מרגישה במתח תמידי, הראש שלי במקום אחר, כמו כלואה בתוך עצמי נעולה עם המחשבות שלי. תחושה שעוד שנייה קורסת, לא מוצאת אחיזה במבט, שום דבר לא ממוקד ומהצד נראית אדישה במקרה הטוב או משוגעת במקרה הרע.
תחושות קשות מחברים שמתחמקים, חוסר חשק וכוח לכלום ושום דבר. אם אלוהים פייר שיפסיק עם זה או שייקח אותי, עכשיו.
מיואשת


תגובות

גורם-חוץ
08/06/19 12:36

היי SOMSOM. את מתארת תחושות שמוכרות לי, לפחות בחלקן. האם זה קורה לך רק במפגש עם חבר'ה מהעבודה או במפגשים חברתיים? את בטיפול כלשהו? תרופות? מה בסיטואציה גורם לך סוג של איום?

SOMSOM
21/07/19 1:53

היי זה קורה לי כמעט בכל מפגש חברתי, לאחרונה נמנעת כבר מלצאת. לא יודעת כל כך להסביר מה בדיוק גורם לי לאיום..פשוט הראש לא שם, יותר מדי מחשבות ואני נלחצת מהמחשבה שיפנו אליי או שינסו לתקשר. סוג של נבלעת בתוך עצמי. הייתי עד לא מזמן בטיפול פסיכולוגי מהקופה. כרגע ללא מטפלת, מחכה למטפלת חדשה..לא ברור כמה זמן זה ייקח. כדורים לא עובדים עליי, לקחתי עד לא מזמן וולבוטורין..רק הגביר לי את החרדות וגם רעידות התחילו, הגוף משתגע וגם הנפש.

זר-בעולם
08/06/19 14:03

SOMSOM.. כשהראש במקום אחר.. החשש לבעיה היא לאבד את הדרך לשם. ישנו בנאדם שאותו אני מכנה חבר אמת, אמר לי בעבר שהפתרון הטוב ביותר לבעיה, תמיד עוברת דרכה.. ולה קיימות שתי פתרונות 1) הפתרון הלא נכון ( שאותו לא נדע תחילה כל עוד לא יצאה ממנה בעיה ) 2) הפתרון שלך ( משמע שלי ). אולי כוחו של טוב ליבך לא נמדד על פי מאמצייך , אלא על פי חיי היום יום שלך ולכן הדרך שאליה שילחת בתקווה להגיע לשם, ,הייתה כנראה תקועה לה בהיעדר אמון ובחיי השעה.. התמודדות כזו לא פשוטה כשאין שליטה על דברים מסויימים , ובלית הברירה, צריך לשחרר , ולחשב מסלול מחדש. עזבי את אלוהים.. נראה לי טוב לו לשבת למעלה בשקט שלו מרוב כ"כ הרבה תלונות ובקשות, הוא כנראה יתייאש מהעם היהודי. אל תתייאשי, תשני חשיבה,אל תחשבי שהכל תלוי בך, והכי חשוב..תשחררי את המתח. ת נ ש מ י. הכל יסתדר.