מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתאיך לחשוב אופטימי שאני בחרדה?

איך לחשוב אופטימי שאני בחרדה?

12/06/19 19:57
1 תגובות

איך אני יכולה לחשוב אופטימי כשיש לי התקפי חרדה למחשבות טורדניות ??!
אני רוצה להרגיש טוב , אבל יש לי פחד מהחושך!!!
ומחשבות שליליות ומפחידות על העתיד , עד דברים רעים שעלולים לקרות לי בעתיד
איך אפשר לעצור את המחשבות? הפחדים?

תודה לעונים(:


תגובות

ערב טוב, אכן לא קל עם מחשבות שליליות לגבי העתיד, ואני אתך בקושי הזה.. אני רוצה עם זאת להגיד, שכדי להתמודד עם החושך, כך אומרים, לא עוזר להילחם במחשבות השליליות, מאחר והעיסוק בהן רק מחזק אותן ומראה שכאילו יש בהן ממש..הדרך שיכולה לעזור כאן היא להגביר את האור, שאז החושך נעלם.. והמשמעות המעשית של זה היא שבמילא המחשבות הטורדניות\שליליות הן לא עכשיו, כלומר לא מתייחסות למה שיש אלא למה שעוד איננו, ואם לא היינו מתאמצים כל כך, ייתכן ולא היה מגיע, אלא הן מתייחסות לעתיד, ומחשבות האור לעומת זאת הן מתייחסות למה שיש עכשיו, ונשמעות בערך כמו "הכל בסדר" או "איזה שמיים מרתקים" "איזה ריח נפלא לפרח הזה" וכן הלאה.. וכשאנחנו שמים את תשומת הלב שלנו למחשבות האלו ואחרות שקשורות למה שיש ולא למה שאין, לא נשאר זמן להשקות דרעים של עתיד סיוט, וכך הוא לא מתפתח וההווה המואר נשאר כזה גם כשהעתיד מגיע.. כלומר בהווה יוצרים את העתיד.. למה שלא נבנה עתיד מדליק? הסיבה בדרך כלל טמונה בעבר שאנחנו מפרשים כפחות מוצלח.. אבל נשאיר את העבר לעבר, ובהווה נשתמש ליצירת עתיד טוב ונעים..