מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

אני רוצה למות

27/06/19 16:48
6 תגובות

אני מרגיש שאין לי סיבה לחיות יותר בעולם הזה, אני עולה לכיתה י שנה הבאה אני מרגיש שאין לי אף אחד בעולם הזה שבאמת אכפת לו ממני. אני מנסה ליצור קשרים עם אנשים אבל הרבה אנשים דוחים אותי, כי אני לא מספיק קשור לאנשים שחזקים חברתית. כולם רק מלקקים למי שחזק חברתית ובגלל שאני לא במקום הזה אף אחד לא שם עליי זין. קשה לי לחיות בעולם הזה כי פעם הייתי שם במקום הזה של להיות חזק חברתית ועכשיו אף אחד לא שם עליי זין. וכשהייתי שם, זה לא שהתייחסתי לאנשים כמו חרא הייתי ממש חברותי גם לאנשים שממש ביישנים וממש לא מדברים, ובגלל שהיה שם מישהו אחד שיותר חזק ממני חברתית, ומשום מה הוא החליט שכבר נמאס לו ממני, הוא פשוט זרק אותי משם ועכשיו מרגיש לי שלאף אחד לא אכפת ממני.


תגובות

Zipo
27/06/19 17:27

רורו יקר, נשמע שאתה נסער ועובר תקופה כלל לא פשוטה. לפני הכל- אולי תעצור רק לכמה דקות את מירוץ המחשבות ותפנה עכשיו לצ'אט של ער"ן? גם כדי לפרוק ביתר פירוט וגם כי אני חושבת שהם יכולים להפנות אותך להמשך תמיכה לטווח ארוך, מה שלדעתי יכול מאוד לעזור. ועכשיו, בין אם בחרת לפנות ואתה ממתין שיענו לך, ובין אם בחרת להישאר כאן, אני מבקשת שתמשיך לקרוא. אני יודעת שלא קל בכלל להרגיש דחוי חברתית, ובעיקר אחרי שראית כמה טוב להיות 'מקובל' ובמרכז העניינים. משמח אותי לשמוע שכשאתה היית במקום החזק והמקובל ידעת לשים לב לחלשים ממך ולשוליים החברתיים. זה ראוי להערכה. נשמע שאתה נער מיוחד עם נפש רגישה ומידות טובות. אני יכולה לומר לך שבלי להכיר אותך לי מאוד אכפת ממך, אתה נשמע לי בחור בוגר ומקסים שנמצא בתקופה מורכבת. מה עם המשפחה שלך? אתה בקשר טוב עם ההורים? עם אח או אחות? דוד או דודה? חברים זה דבר חשוב ומרכזי, אבל הם מתחלפים ואני בטוחה שתצליח עם התכונות החיוביות שלך למשוך אליך חברים חדשים. אבל כעת, כדאי שתשתף בתחושות שלך מישהו קרוב. קרוב משפחה, מורה, היועץ של בית הספר, או חבר שאתה עדיין מרגיש שאתה בוטח בו. תמיד יש פתרון, יש לך מקום בעולם ודרך מיוחדת לך לעשות. ניסית להכיר חברים במסגרות אחרות? תנועת נוער? התנדבות כלשהי? ניסית לדבר עם אותו נער 'מקובל' בפתיחות ולברר מה הגורם ליחסו השלילי? אני מאוד מאמינה שאפשר לפתור דברים על ידי שיח. לפעמים צריך לערב מבוגר כגון מורה יועץ או הורה, שיש לו ניסיון ופרספקטיבה אחרת על הדברים. גם אם אתה מרגיש שהדברים שהצעתי למעלה לא רלוונטיים עבורך אפשר למצוא נוספים ויותר יעילים מהפתרון הדרסטי שאתה מציע. אפשר לעבור כיתה אם יש כמה כיתות בשכבה, לעבור בית ספר, או במקרה קיצוני- לעבור אפילו לבית ספר בעיר אחרת, עם או בלי פנימיה. כל פתרון שכזה דורש השקעה אבל לגמרי שווה לעומת המחירים של התאבדות. כמו כן אני רוצה לציין שכרגע אתה חווה קושי ורוצה להיפתר ממנו במהירות ולחוש הקלה. אם תממש את רצונך לא תהיה כאן כדי לחוש את אותה הקלה. לי ולעוד הרבה אנשים כאן ואני משערת שגם סביבך מאוד אכפת ממך ואני מקווה שתמצא דרך מאוזנת ובריאה להתמודד עם הרגשות הקשים שעולים בך. יש משהו שאתה אוהב לעשות ורוצה לעשות עכשיו? קצת לנקות את הראש? ספורט? נגינה? שירה? ציור? לראות סרט טוב? לטייל קצת בחוץ? או כל דבר אחר? מקווה שתצליח להפנות את תשומת הלב שלך לאפיקים חיוביים ומשמחים יותר, ואם יש משהו שיכול לעזור, אני כאן, וליבי איתך.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
27/06/19 19:50

זיפו יקרה לא יכולת לכתוב טוב יותר את נהדרת וקבלי חיבוק חם את דוגמא לרוח הפורום פה. רורו יקר באמת שאין מה להוסיף אחרי מה שזיפו אמרה קבל חיבוק חם.

רורו2
30/06/19 1:24

קראתי את התגובה שלך zipo וזה מאוד עזר לי, אני מאוד מעריך את זה כי בקושי ידעת מה הסיטואציה ואני יודע שלא הייתי ברור מאוד בפוסט שכתבתי. עשיתי חשבון נפש עם עצמי בעיקר בזכות התגובות פה והבנתי מה שאמרתם על זה שזה לא הכי דחוף להיות במרכז, נכנסתי גם לפרופורציות ואני מעריך את כולכם, רק חשוב לי לציין שהמחשבה רק עלתה לי לראש לכמה דקות.

no-one
27/06/19 23:45

:heart: מסכים עם מה שנאמר לפני, אתה נשמע כמו מישהו שיכול לבנות חברות יציבה. אני שמח בשבילך, מקווה שתקבל גם יחס שינעים עליך את השהות בבית ספר, שתחזור להיות פופולרי. גם לי זה נראה רעיון טוב שתעשה דברים שנעימים לך, דברים שאתה אוהב, כמו ספורט, לטייל, לראות סרט גם אני מציע את העזרה שלי, אני כאן אם אתה צריך אותי

שקט-נפשי
28/06/19 22:35

מפרסם הפוסט לא מגיב לתגובות וזה מדאיג מאד - אני חושבת שעל מתנדבי ער"ן לבדוק מה קורה איתו

ערב טוב, ושבת שלום.. לבי אתך על הכאב שאתה מרגיש, בעקבות שינוי המעמד שלך בכיתה\בחברה, שינוי שבעקבותיו אתה מרגיש דחוי ושלאף אחד לא אכפת ממך.. זו צורה לגיטימית כמובן לראות את הדברים, אבל לא הכי נעימה.. למעשה חברות ואכפתיות אינן יכולות לנבוע מאינטרסים או מהרצון למצוא חן בעיני איזה מישהו שנראה מלך הכיתה או משהו כזה. חברות ואכפתיות נובעים מכך שאנחנו רואים אחר והוא אותנו ואנחנו מרגישים שטובים השנים מן האחד.. וזה יכול להיות עם אחרון המקובלים או עם מי שלא יהיה.. הסיבה היחידה להרגיש שאני דחוי או שלא אכפת ממני יכולה להיות מחוסר קבלה של עצמי את עצמי, ואז השלכה החוצה וקבלת "הוכחות" מאחרים, שכך מאשרים לי את מה שאני חושב.. מה שטוב בהסבר הזה הוא שאם אני משנה את הדעה שלי לגבי עצמי, גם המציאות משתנה ואני מאפשר לאחרים לחבור אלי ולראות בהתנהגות שלהם שאכפת להם ממני..