מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהאני בדיכאון קליני אני לא יכולה יותר

אני בדיכאון קליני אני לא יכולה יותר

אנונימי
אנונימי
13/07/19 13:55
11 תגובות

רע לי בהכל
אין לי חשק לחיות.
נמאס לי מהמציאות שלי
שאני בת 24 בלי כלום
נמאס לי מהמשפחה החרדתית שלי שגם להם יש בעיות נפשיות של חרדה בדיכאון נמאס לי
אני לא יכולה יותר להתמודד
לא יכולה יותר לחייך
לא טוב לי במצב הזה
הלבד העצבות
רע לי שום דבר טוב אין לי
לא רוצה לחיות בעולם הזה!!!!!!
לא רוצההההה
לא טוב לייי
אפילו היםםם לא עוזר לי להירגע כמו פעם!!!!!!!
כלום לא עוזר לי!
אין לי חשק לכלום
יצאתי מאיזון
אני מתנדנדת בין אובדנות להישרדות!
אני לא מצליחה לשרוד כבר אני לא חזקה מספיק
אני לא חזקה להתמודד עם כל זה
בבקשה שמישהו יעזור לי!
אני לא יכולה כבר לאף אחד לא אכפת ממני
לא להורים לא לחברים לאף אחד


תגובות

עגנון
13/07/19 14:25

את צריכה לאהוב את עצמך, יש לך מעל הכול עצמך ואם את אדם טוב לאחרים ונהדר זה דבר חשוב מאד. המשפחה אמורה לאהוב, דאגי להם בחרדות שלהם וידאגו לך. עשי עם עצמך דברים, בני את חייך בעניין ומצאי לך מטרות שמעניינות אותך. החיים חשבים מאד ואסור לרצות לאבד אותם. נסי להרגיע את עצמך ואת החרדות, עשי דברים שנעימים לך ונותנים לך תחושת ביטחון ונסי ליהנות מהם. ים זו חוויה יפה ותוכלי ליהנות ממנה מאד אם תמצאי את הדברים היפים שבה. גרמי לעצמך הנאה ושמחה ואהבי את עצמך ואת עולמך החיצוני והפנימי.

אני ממליץ לך לפנות לרפאה סינית מסורתית. כמטפל ברפואה סינית, אני מתייחס לדכאון כאל עוד סמפטום ולא מחלה.

שקט-נפשי
13/07/19 18:32

בשביל זה צריך כסף ולה אין

אשמח לייעץ ללא תשלום

rany
13/07/19 18:08

היי נסי לחפש מקום לתנדב ולעזור לאחר זה משפר את המצב הרוח ואת הערכה העצמאית ומשם נפתחים עוד אפשרית. נסי לאט לאט להכניס ספורט לחיייך הליכה של 20 דקות יום כן יום ולאט למצוא איזה ספורט שאת אוהבת ולצטרף למועדון משפר גם את המצב רוח ועוזר לתמודד עם מתח. חשוב לטפל בעצמך וללכת לאיש מקצוע או לחפש אנשים שאת יכולה להיפתח אליהם. מקווה שתרגישי טוב :)

לונגלי
13/07/19 22:26

יש פה הרבה חברה צעירים באותו מצב שנראה לי זה יהיה נחמד אם תדברו קצת

להרבה אנשים יש דכאון, אבל לדכאון יש סיבות רבות ולכן גם הדרך לטיפול שונה. אשמח לשוחח עם מי שיהיה מוכן לדבר.

יוני3344
14/07/19 13:50

היי ״בחרדה״׳, קראתי את הכאב שלך ונזכרתי בפעמים רבות שאמרתי את אותן המילים. את לא לבד בכאב הזה. יש פה הרבה מאוד אנשים בכל הגילאים שיודעים בדיוק מה את עוברת. אני אחד מהם. אני יודע שזה נשמע שאי אפשר להאמין - אבל חוויתי את זה בעצמי, ואני אומר לך, שאת לא חייבת לסבול. אני החלטתי לטפל בעצמי מאוחר יחסית, ואיבדתי הרבה שנים. את עוד צעירה, יש לך את כל החיים לפנייך ואני אומר לך שזה ישתפר. יש לנו מזל שאנחנו חיים בעידן שיש לזה טיפולים. אני לא יודע אם את בטיפול, אבל אם לא אני ממש ממליץ ללכת לטיפול, כן, גם תרופות. אם אני הייתי לוקח תרופות יותר מוקדם הייתי חוסך הרבה שנים. טיפול תרופתי היום הוא מאוד יעיל ועם יחסית מעט תופעות לוואי. אם יש לך שאלות תשאלי כאן יענו לך בשמחה. את לא לבד! אם את רוצה ומרגישה בנוח אפשר לדבר כאן, בפרטי, בטלפון, מה שתרצי.

יוני3344
15/07/19 9:43

לא שמענו ממך מאז ההודעה שלך, אנחנו פה בשבילך:heart:

anonymous4
15/07/19 18:11

תודה רבה... מצבי קצת השתפר,עשיתי לי יום טיפוח כייף. חיצונית מרגישה נהדר , פנימית פחות או יותר....! עדיין אובססיבית מנסה להיגמל..

יוני3344
15/07/19 21:09

שמח לשמוע, יש ימים קשים ויש ימים יותר קלים, אנחנו פה להקשיב