מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהkDj/zyIdrMSCA+c0oPjYbpnG6Gqkm/JJ4e2LQ3tC+k4=

kDj/zyIdrMSCA+c0oPjYbpnG6Gqkm/JJ4e2LQ3tC+k4=

15/07/19 22:36
3 תגובות

בלופ אינסופי עם עצמי.
יש לי כל כך הרבה דברים לעשות ולעוף על החיים ואין לי את הכוח לעשות אותם. בימים האחרונים מצבי הידרדר ומאקטיבי מאד [ מידי ] נהפכתי להיות לפסיבי בכל הטוטאליות. קשה לי לגייס את הכוחות לעשות דברים . ובכללי אני טוחן לעצמי את הראש שוב ושוב . אין לי תנאי עצירה מהלופ האינסופי הזה .
01
בתהיות אם אני באמת יכול להשיג את הדברים שאני רוצה. כי אני מנסה ונופל ושוב מנסה ושוב נופל. אומרים שזה מפתח אופי. לא בטוח שאצלי זה מפתח אופי למעט שיערות לבנות שבאו מבעוד מועד מהלחץ הזה .

נו אמרתי כבר 01 .

קשה לי להירדם ולכשאני נרדם זה כבר שעה מאוחרת - מידי. משגע לכל הרוחות את המלנטונין ואת השעון הסירקדיאני שלי שמן הסתם גם לזעזוע הזה יש השפעה על ההורמונים ועל המוליכים העצביים הנוגעים ל"נפש". בכלל אני מרגיש שהתוכנה של מי שאני נכתבה בהעתק הדבק מאתרים מעוררי חשד וספק. אולי בגלל זה אני כזה .

01
כל חיי רציתי להיות מישהו שאני יכול להיות גאה בו. ואני לא רואה איך זה מתממש ומתקיים. וברור לי שהשחור הזה צובע לי את כל ההשקפה ובכל זאת זה שלי. זה אמיתי בעבורי. אני תמיד נכנס לאותה הפנוקציה ונכנס ללופ הזה בצורה רקורסיבית.

הלב שלי כמה לאנשים אבל בינינו, נמנעתי ממגע כלשהו עם אנשים בחיי היומיומיים. בין אם זה במקומות סוציאליים שאליהם הייתי אמור לגשת ובין אם סיננתי כאלו שניסו לתפוס אותי בפאלפון .

אני זקוק לחום ולאהבה אבל אני 01, אז למה שמישהו יתן. אולי אכזבתי כבר את כולם. את כל העולם כולו וגם את עצמי. אני מעייף. ואני שואב אנרגיה . אני יודע את זה . אני מודע לזה. ולכן אולי לא כדאי לבקש עזרה מאנשים. או מחברים או ממה שזה לא יהיה . מרגיש חסר סיכוי ללא תנאי עצירה שיוציא אותי מן הזמן ריצה הגרוע והלא יעיל הזה. אני מרגיש שאני רץ מרתון על הברכיים כך שגם כואב לי וגם אני לא מתקדם לשום מקום .

לא יודע אם אני בדיכאון או בחרדה אבל אני יודע שאני במצוקה . והדבר שהכי מפחיד אותי הוא שעייפתי מלנסות לדבר עם אנשים.

כן כן, אם אני לא אקח את עצמי בידיים אף אחד לא יקח אותי. לבינתיים נשימות ההישרדות שלי סוחבות אותי - לאן שהוא. אבל עדיין סוחבות.

אני רוצה לצעוק אבל ממש אין לי כוח. ואפילו מיתרי הקול שלי הלכו לישון.
כל הגוף שלי כואב. הולך עכשיו להישמע סופר של המגעיל. לא התקלחתי כבר יומיים. ואני בנאדם שמתקלח לפחות פעמיים ביום
אני מרגיש עני מבפנים .

לא יצאתי החוצה 4 ימים.... כן כן אני יודע שמש אמורה לעשות טוב לאנשים שסובלים מאיזשהו דיכאון או מצוקה יש מחקרים. יש גם כאלו על חולי דמנציה ואלצהיימר אז מה ?

האם המחקרים הללו תקפים גם למישהו שהתוכנה שלו שבורה ? פרוצה? מעין 01 גדול?

אני שופך את הקרביים שלי. מצד אחד רוצה לקלוט שאני לא לבד כאן מן הצד השני כבר לא ממש אכפת לי . ומהצד שלישי מחפש מה לעזעזל ניתן לעשות .

110001000010001 100111000001101 111001000110001 110001000010001


תגובות

dame9ningen
16/07/19 0:45

אוקיי, בינארי מילא.. אבל באיזה תרגום אני צריך לשים את המחרוזות האחרות כדי להבין משהו? אתה מנסה להסתיר תוכן מהניהול שלא ימחקו?

יוני3344
16/07/19 7:12

תודה רבה על הפוסט הזה... אני ממש ממש מזדהה התעוררתי בבוקר חסר תקווה ועל סף ייאוש והמילים שלך ממש הדהדו אצלי , אני מרגיש ממש דומה, ואני חושב שאנחנו דומים, אני מתכנת ובפוסט יש הרבה אלמנטים של תוכנה אני גם מרגיש על הסף, אני לא רואה אור בקצה המנהרה, אני רק רוצה שזה ייגמר איכשהוא אבל לא מעז לחשוב על איך חסר ערך לא יכול לצעוק אנחנו דומים

הזדהיתי מאוד עם חלק מהדברים שכתבת והרגשות שהעלו מהדף מקווה שבעתיד תרגיש טוב יותר, תשאיר את הראש מעל המים