מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהאשמח לדעת שיש עוד מישהו/י שמרגיש/ה ככה

אשמח לדעת שיש עוד מישהו/י שמרגיש/ה ככה

16/07/19 9:55
3 תגובות

היי,
עוד קשה לי להאמין שזו רק חרדה. זה בא ביום בהיר אחד ושינה את חיי. כל הבדיקות שעשיתי תקינות ועדיין מחפשת איזה בדיקות לעשות.
האם גם לכם, גם לא בהתקף אלא ביום יום יש קושי לנשום רגיל? מרגישים כל נשימה?
אני מפחדת שאני צריכה ללכת לעשות גם צילום חזה


תגובות

יוני3344
16/07/19 10:36

יכולה להיות חרדה שנשארת בעצימות נמוכה למשך זמן ארוך, וזה יכול להקשות על הנשימה. את יכולה לתאר יותר את הסימפטומים שלך? אני לא רופא אבל מכיר חרדה ודיכאון בעצמי. בכל מקרה תשתפי את הרופא בכל זה, ותעשי את כל הבדיקות המומלצות. בנתיים כל הבדיקות שלך תקינות שזה חדשות מעולות! זה אומר שאם זה חרדה אז אפשר לטפל בזה!

8nof
16/07/19 10:46

קשה לי לנשום כרגיל, אני חושבת על זה כל היום. כל פעם מטריד אותי משהו בריאותי אחר כי הראש כנראה לא קולט כמה חרדה משפיעה. בפעם הראשונה שזה קרה היה לי לחץ בחזה,קושי לנשום , הדופק טס , הרגליים קפצו לי. הלכתי למרפאה ולקחו לי מדדים. בדקתי את הלב מכל כיוון. עשיתי בדיקות דם במיון ובמרפאה. הייתי אצל ניורולוג, הייתי אצל רופאת עיניים. מומחה לאף אוזן גרון שנכנס עם מצלמה פנימה לתוך הגרון שלי. הכל היה בסדר. מאז התוצאות של הלב , אני פחות מרגישה סיפטומים שם , לפעמים חוסר נעימות. אבל כשהייתי בחוסר וודאות זה הטריד אותי. הרופאה שלי אומרת שאם היה משהו בריאות היו צריכים להיות עוד סיפטומים ונראה שנשימה ככה היא מלחץ ,אבל אני כבר לא יודעת ..

יוני3344
16/07/19 12:13

אני יודע שזה לא מאוד מעודד, אבל לפחות עשית בדיקות מקיפות (מאוד) והכול פיזית תקין, אז כבר יש על מה לשמוח. נשמע לי כמו חרדה. את לוקחת לזה טיפול?