מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהלפעמים החיים מרגישים קשים מידי

לפעמים החיים מרגישים קשים מידי

23/07/19 0:13
6 תגובות

היי אני השתחררתי לפני יותר משנה מהצבא, בצבא הייתי במקום מאוד טוב ועם אנשים שהיה לי ממש כיף איתם שהם מאוד נחמדים, סובלניים ופתוחים. עם זאת כרגע לאחר המבא מאוד קשה לי. עובדת במקום שמרגישה שלכל האנשים חשוב מהדברים השוליים: סטטןס של בן אדם, חיצוניות, מוחצנות ועוד.
מרגישה שבצור בן אדם יותר שקט ומופנם אני לא מוצאת את עצמי. קש לי מאוד, מרגישה שכל אחד תקוע בעצמו ואין ממש התייחסות לדברים עמוקים יותר.
ממש קשה לי ועם הזמן זה גורם לי לפקפק בעצמי ובערך שלי, אפילו שתכלס אני יודעת שהסביבה הזאת פחות מתאימה לי ושאני יכולה להתחבר לאנשים פשוט אוהבת לדבר על נושאים יותר מורכבים ועמוקים, על רגשות ועוד.
פשוט מרגישה בדידות כזאת ושאף אחד לא מבין אותי ושאם אשתף מישהו אף אחד לא יבין..
באמת שזאץ תחןשה ממש קשה של יאוש כבר יש לי הרבה זמן ותסכול וחןסר מוטיבציה ליצור קשרים עם אנשים כמעט.
אשמח לתמיכה ומי שרוצה לדבר ולשתף אני פה.


תגובות

Yoav.F
23/07/19 1:43

היי לך, אני לא יכול להביע הזדהות מלאה למצב כי אני לא שירתתי בצה"ל (פטור בגלל דיכאון שחוויתי) ואני גם צעיר ממך במעט (כרגע בן 20) אבל מרגיש תחושה דומה למה שאת מתארת. אני נהנה מאוד משיח עמוק ובוגר וגם פחות מתחבר ומתרשם מהדברים השטחיים של כל אדם. מהניסיון שלי (הלא מאוד גדול) , עבודות מזדמנות למינהם פחות מתאימות למי שמחפש משהו עמוק יותר. רוב מי שבא לעבודות מהסוג הזה בא בצורה הפשוטה ביותר לעשות קצת כסף לפני שהוא ממשיך להתקדם בחיים. זה בסדר גמור אבל זה לא מה שאני אישית חיפשתי. לי אישית התחלת לימודים אקדמיים עזרה מאוד בלהכיר אנשים בוגרים יותר עם תפיסת חיים דומה יחסית לשלי. למרות הגיל הצעיר שלי (משהו שהוא כמובן לא בשליטתי ובעני גם שטחי) מצאתי אנשים שזה לא הפריע להם והתנהגו אלי כשווה בין שווים והיו פתוחים יותר לשיח עמוק ומורכב יותר. יכול להיות שקיימות עוד מסגרות (אולי פחות מחייבות) שאפשר דרכם למתן את התחושות האלה, אני פחות מכיר. מצטער על החפירה ומקווה שעזרתי במעט.

אלמו1
23/07/19 21:51

קודם כל תודה רבה על התגובה, וזה נכון בהרבה מסגרות אנשים בעיקר מחפשים לעשות כסף ולא תמיד מוצאים אנשים שמתחברים אליהם. וכן לימודים זאת אופציה מצויינת למצוא אנשים באותו ראש וכמו שאמרת יותר מבוגרים. כרגע אני חוסכת ללימודים פשוט לפעמים זה מתסכל כי מרגיש לעבוד מסביב לשעון, מנסה לזכור שה לא לנצח. בנוגע לדיכאון, זה ממש לא פשוט להתמודד עם זה, אתה מרגיש שהלימודים עזרו לך עם זה?

Yoav.F
23/07/19 23:52

יופי, אני חושב שזה חשוב לזכור שזה לא לנצח ומהעבודות האלה אפשר להתקדם רק למעלה. בנוגע לדיכאון, אני לומד תואר ריאלי אינטנסיבי שמעניין אותי והשילוב של הזמן הרב שצריך להקדיש ללמידה, חברה של אנשים רציניים שבאו בשביל אותה מטרה, חיי חברה באירועים של סטודנטים וגם ציונים שיכולים לתגמל (או לא לתגמל) עובדת לי טוב מאוד. זה תלוי במוסד שלומדים בו אבל בסך הכל אף אחד לא באמת ידאג לך במהלך התואר, זה התפקיד שלך להירשם לקורסים המתאימים, להגיע לשיעורים, להגיש מטלות וכו'. מי שבדיכאון כבד לא בטוח יוכל לעמוד בזה, אני בעיקר חוויתי בדידות ודיכאון שנהפך לקל בעזרת התמודדות עם הפחדים שלי אז המסגרת התאימה לי.

לונגלי
23/07/19 10:55

אשכרה הצבא זה חממה המדים הסדר הרוטינה בחוץ בלאגן זה אצמעות תנסי להיתברג לעולם אולי ללמוד איזה תחום טיפולי של הרגש

אלמו1
23/07/19 21:52

כן הצבא זה בועה קצת, אבל כן מאוד מבגרת ומלמדת. ותודה על העצה, אני חושבת ללמוד משהו טיפולי אבל לא בהכרח פסיכולוגיה. אני עוד מתלבטת.

......
17/08/19 1:58

שלום לך אני מזדה איתך ואני יודע איך הרגשה... השמח להכיר תכתבי לי עם את מעוניינת :teeth: