מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

הגיהנום הוא הזולת

09/08/19 14:51
9 תגובות

אני שונא אנשים בכל מאודי,בכל הוויתי , אני בז לאנושות ממעמקי נשמתי. אין לבן האנוש במה להאמין פרט לאמונה בכל רוע ,שטניות, טיפשות, חוסר אינטגריטי ודו פרצפיות של בני אנוש, זו צורת קיים אומללה ולא בכדי היא גם נענשת יותר מאשר כל היצורים שבטבע, סובלת, עסוקה בלמרוח את עצמה עם שקרים,העמדות פנים , קיטש ,ניצול וגועל נפש חסר תקנה. תמיד שאלתי את עצמי האם הספארי זה המקום ההוא בקניה, או לחילופין ברמת גן, או כל מושבות האדם שסביבו, די ברורה התשובה. וכן די ברור שאני שונא גם את עצמי . אנשים זו התגלמות הגיהנום.


תגובות

.1
09/08/19 14:54

זה לא כיף להיות כלוא בתוך המחשבה הזאת... זה באמת קשה לראות טוב בבני אדם כשאתה שקוע בשליליות אבל שתדע שיש גם הרבה טוב! פשוט העיניים סגורות במקרה הזה בגלל שאתה לא מאמין שזה אמיתי.. למה אתה שונא את עצמך? אני בטוחה שלמרות המחשבות השליליות את אדם עם טוב בלב!!

ג-ק5
09/08/19 15:02

אם תביטי לרגע על העולם שמסביב, ותשאלי את עצמך שאלה פשוטה, מה יש יותר מסביבנו, שמחה צהלה והגינות או אושר סבל שקרים ויסורים, המאזן די ברור, נכון שיש אנשים שמעדיפים פשוט שלא לראות את זה, אבל אז נשאלת השאלה מי פה עוצם את עיניו.

.1
09/08/19 15:06

אתה צודק, אני לא אומרת שלא.. אבל יותר טוב לך להסתכל על הדברים הרעים והשליליים ולהיות בדיכאון? או שיותר עדיף להתמקד בחיוביות ולהיות אפילו טיפה יותר אופטימיים?

ג-ק5
09/08/19 15:09

צודקת לגמרי, אני לא מצליח לרמות עצמי לצערי,נידונתי להביט למציאות בעיניים, ואני מודה שזה עונש כבד. הלוואי ויכולתי לספר לעצמי סיפורי סינדרלה וגם להאמין בהם.

dame9ningen
09/08/19 16:00

אתה מסוגל לחיות בלי חברה (HEVRA) ואהבה רומנטית? ושאלה שניה.. האם הגעת לתפיסת העולם הזאת בגלל העבר שלך שלא היה מדהים, או למרות שהיו לך חיים ממוצעים פלוס מינוס ועדיין הגעת ל'אמת' הזו?

ג-ק5
09/08/19 16:39

שאלה מעניינת, בתור אדם שהוא יצור חברתי מעצם בריאתו,קשה לחיות ללא חברה,זה מצב לא ממש טבעי,ואז אני בהחלט מוצא את עצמי נזקק לחברה שאני לא מאמין בה, זה כמו להזדקק לחיזוקים מאנשים שאתה אפילו לא מעריך את דעתם, זה פרדוקס שנוכח בחיי,והוא לא היחיד. בנוגע לתפיסת העולם מאוד קשה שלא לערבב את ההסטוריה של עצמי עם תפיסות העולם שגיבשתי ודעותיי עליו.נסיוני עם בני אדם אינו טוב, אבל תתאר לעצמך שאני כבר לא באמת מצפה שהוא יהיה טוב,ואגב אין פה שום דבר מקורי או חדש. מאז ומתמיד אנשים שנולדו עם בינה לא אהבו את זמנם, אני לא המצאתי פה שום דבר, וככל שתתקרב לאיזושהי אמת כך תהיה פחות אהוד,ככה זה.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
10/08/19 9:22

ג'קיל היקר - אני קורא תגובות שלך לפונים אחרים ומצטער לאמר שאני לא מאמין לך. התגובות שלך מלאות באמפתיה ובטוב לב. אתה איש מלא ברוך ומכוסה כנראה בקוצים מבחוץ. אשמח אם תשתף פה או בפוסט נפרד למה הקוצים. ואיך ביחד נוכל לאט לאט לשלוף אותם ולגלות את התוך המתוק שקיים בך - אין ספק הוא קיים. :heart::heart::heart:

ג-ק5
10/08/19 12:27

לפעמים דווקא ההומניות גורמת לאדם לרצות להתרחק מהזולת,זה משפט שמיוחס לניטשה אגב. " אני שונא את זמני" כתב סנט אקזופרי לפני מותו, זו זעקה שיצאה דווקא מפיו של אדם שאהב בני אדם. אך לפעמים אדם נשבר מהצביעות שסביבו,ורוצה להתנכר לעולם המדולדל והמזוייף בו אנו חיים.

Black
26/08/19 17:54

מתחברת לאיך שאתה רואה את עולם... זה התמונות שהולכות לי בראש כבר כמה זמן והאמת רק מתבהרת יותר ויותר ...