מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

PRIZMA

09/08/19 23:45
3 תגובות

מתי ארגיש כבר יותר טוב?
אני חושבת שזה לעולם כבר לא יקרה,
יותר מידי תקוות, יותר מידי ציפיות, יותר מידי אמונה, אבל מרגישה שהכל לשווא, כי אני לא מצליחה להרגיש יותר טוב.
אני בטיפול פסיכולוגי, פסיכיאטרי, אני לוקחת כדורים, אנשים יכולים לומר שיש לי את כל התמיכה שאני צריכה כדי לצאת מהבורות האלו ושזה לא הגיוני שעוד לא יצאתי מהם, ונכון, זה לא הגיוני ונשמע לא אמין, אבל אני לא יאצתי מהבור הזה, אני לא קרובה לצאת ממנו, אני עמוק מידי בתוכו, עמוק בתוכו לבד.


תגובות

ג-ק5
10/08/19 4:14

תהליכים טיפוליים שכאלה לוקחים זמן, הזמן משתנה מאדם לאדם בהתאם לאישיותו ,בעייתו והקצב האישי שלו. במקום הזה גילך הצעיר עשוי להוות יתרון מובהק שכן יש להניח שאת עדיין בתהליך גיבוש, את עדיין אלסטית ולא מקובעת על הרגלים של שנים רבות, לא כדאי לך להכניס את עצמך ללחץ ולהאיץ בעצמך. עשי לעצמך טובה גדולה ותנסי לא להתייחס יותר מידי למה שאנשים יכולים לומר, ולהגיון שלהם,רוב האנשים לא מבינים כלום ושום דבר בנפש ותהליכי השיקום שלה, והם לא יחליטו עבורך מה אמין ומה לא, במרוצת הזמן ועם הנסיון את כבר תדעי למי להקשיב ולמי לא. את מנסה כרגע לראות את המטרה הסופית שהיא לדבריך לצאת מהבור, אבל יתכן ומדובר בצעדים קטנים, של לטפס מעט מעלה במעלה הבור , השינויים עשויים להיות קטנים ואיטיים,זה תהליך איטי אבל תהליך.

ג-ק5
10/08/19 12:36

מילה נוספת, ציינת שאת מקבלת ליווי פסיכולוגי ופסיכיאטרי. וציינת שאת חשה שאת לבד בתוך הבור, אבל תסכימי איתי שגם אם אדם נופל פיזית לתוך בור, מי שמושיט לו יד ומחלץ אותו מישם, זה בדכ מישהו או מישהם שנמצאים דווקא מחוץ לבור. אם הם יהיו איתו ממש בתוך הבור ,הם יתקשו לסייע לא להחלץ מתוכו.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
10/08/19 9:12

מאי היקרה - קודם כל חיבוק עז - זה חשוב. ואם יש בסביבתך מישהו או מישהי איתו לוכלי פשוט להתחבק זה תמיד יעזור. צודק ג'קיל בתשובתו הנהדרת. הטיפוס יכול להיות איטי ואך כרוך לפעמים בנסיגה אבל הכי חשוב זה לא לוותר לקבל עזרה מכל מי שמסוגל. גם טיפול מקצועי אבל גם תמיכה חברית וגם פנייה לכאן לפורום או לערוצים אחרים שלנו איתם תוכלי לשוחח פשוט עם אחד מהמתנדבים - לא מעבר - לשוחח לשפוך לדעת שיש מישהו מהצד השני שמקשיב לנו. ג'קיל - אתה נהדר :heart::heart::heart: