מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

-something-

23/08/19 23:16
4 תגובות

תגובות

Zipo
25/08/19 0:19

נגינה יפה שאותי גם הרגיעה. כיף שאתה חולק את זה איתנו:) אשמח לשמוע אם תרצה לשתף מה זה מפעיל בך? ומה שלומך?

dame9ningen
25/08/19 8:31

שפת האם שלך היא אנגלית? הז'אנר של השיר\אלבום זה psychedelic rock, והוא באמת נותן תחושה של יקום אחר. אני פשוט אוהב את זה כי יש מלודיה טובה ומורכבת. לגבי שלומי - זו שאלה חסרת משמעות בין שני אנשים שלא מכירים אישית אחד את השני ואין ביניהם קשר רגשי, מצטער אך זו האמת.

Zipo
25/08/19 14:39

לא, שפת האם שלי היא עברית. ובסדר גמור, אז אותך לא אשאל:) אני לגמרי מבינה ומקבלת. אני מסכימה איתך שבאופן כללי במרחב הוירטואלי ובייחוד בגלל שלא יצא לנו לדבר לא נוצר איזה קשר עמוק וכדו'. אבל בעיני זאת גם לא המטרה העיקרית של הפורום. יש פה מקום שמאפשר שיתוף דווקא על רקע האנונימיות וחוסר ההיכרות, ויוצר גם מעין אכפתיות אמיתית אבל כללית מול מי שמשתף. אז אני מבינה למה אתה מרגיש שזה חסר משמעות, אבל בעיני הרבה פעמים גם אם המשמעות של התעניינות בין זרים פחותה מזו של מכרים עדיין יש לה ערך בגלל עצם הקשר הבסיסי והרצון, ובגלל הבמה שניתנת לשתף וגם להיתמך או לשמוע דברים מנקודת מבט שונה.. בכל אופן, מוזמן להמשיך ולשלוח דברים שכאלה:) אהבתי את מה שהבאת ושמחה שבחרת לחלוק איתנו חומר איכותי ואהוב עליך.

Zipo
25/08/19 14:41

וגם לתמוך ולהתעניין, שזה חלק חשוב לא פחות בעיני ותורם לא פחות גם למייעץ וגם למתייעץ:)