מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתטריגר פגיעה מינית ועוד - הייתם ממשיכים בקשר עם כזה אבא?

טריגר פגיעה מינית ועוד - הייתם ממשיכים בקשר עם כזה אבא?

01/09/19 5:51
4 תגובות

אני בן 31. אבא שלי מאז ומתמיד היה אדם קר, קמצן, מניפולטיבי, שקרן. אין לי אפילו זכרון אחד כל החיים שלי שנתן לי כסף סתם (וזה לא שחסר להורים שלי כסף). הרביץ לי חזק כמה פעמים בחיים. בכל השירות הצבאי שלי בקרבי לא התקשר אלי אפילו פעם אחת כשהייתי בצבא, היה פעם בחו"ל לבערך חצי שנה כשהייתי בגיל ההתבגרות ולא התקשר אפילו פעם אחת, על אמא שלי הוא צועק ומוריד אותה כמעט כל יום. אין לו שום חברים. לא היה אפילו פעם אחת כל חיי שראיתי אותו מדבר עם מישהו מהמשפחה שלו בטלפון, פיטרו אותו מכמה עבודות שקשורות לאנשים אחרי כמה שנים, יש לו קול ממש מפחיד לפעמים, יש לו התפרצויות זעם קשות לפעמים ואני יכול להאריך עוד ועוד ועוד.
בגיל 22 בערך יצאתי מהבית ומאז אני בדירות שותפים שונות. יש לנו "קשר" שאני בא מדי פעם הבייתה בשבתות וחגים ודברים כאלו. כאילו יש את ה"מסגרת" של הקשר (אבל בלי ממש תוכן).
עכשיו אח שלי הקטן ממני בכמה שנים הגיש נגדו תלונה במשטרה שהוא אנס אותו והתעלל בו מינית כשהוא היה ילד קטן. הוא הגיש תלונה רק עכשיו כי לקח לו שנים רבות של טיפולים להתחזק ולאזור אומץ לכך.
השאלה היא האם זה "חציית גבול" ואני צריך לנתק מאבא שלי כל קשר, אפילו את ה"מסגרת" וכל סוג של שיחת טלפון, או שלא?


תגובות

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
07/09/19 9:02

לאיודע יקר - קצת מוזר שלא קיבלת תגובות על פוסט כל כך משתף וחשוב - אז עדיף מאוחר. ראשית ברוך הבא לקהילה שלנו. אתה מוזמן לשתף ומבטיח לך שתקבל חיבוקים והכלה מפונים ומתנדבים פה. לעצם התוכן ששיתפת ( עודו פעם - כל כך אמיץ מבחינתך לשתף פה על נושא כל כך כאוב ואינטימי ) - זו באמת באמת החלטה שלך. תדון עם עצמך ותשקול מה הכי טוב לטובתך ולטובת האהובים עלייך - במקרה הזה אימך ואחיך. אין ספק שאביך , מבחינתך זו אכזבה אחת גדולה ואם הסיפור על אחיך הוא נכון אז הוא פשוט פושע.. ועדיין יש משפחה והחיים הם לא שחור לבן. אשמח מאוד אם תמשיך לשתף בפוסט הזה או בפוסט אחר - מבטיחים להקשיב ולהכיל.

נויה14
12/09/19 17:18

אין לי מה לייעץ בקשר לאבא שלך... ההחלטה באמת קשה והיא שלך בלבד... אני מקווה שאתה מצליח להתמודד עם הדברים הלא פשוטים שעברת וגם לתת כתף תומכת לאח שלך... נשמע שאכפת לך ממנו מאוד

שיר51
12/09/19 21:20

דיי ממש עצוב. לא נתפס כמה רוע קיים בבן אדם אחד

יוד-אוס
12/09/19 21:32

מצער ממש לקרא שאנשים צריכים לעבור דברים כאלה.. אין לי כ"כ מה לייעץ, אולי כדאי לחשוב על אמא שלך שלא תפגע אם תחליט לנתק קשר עם אביך.. שזה לא יגרום שלא תבקר אותה יותר.. בכל מקרה בהצלחה עם מה שתחליט