מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

דר' טמיר אפשטיין
דר' טמיר אפשטיין
פסיכיאטר, מנהל מרפאת פוקוס. המרפאה להפרעות קשב במבוגרים, המרכז הרפואי ע\\\"ש שיבא, תל השומר.
ד
ד"ר גבריאל שחר
שמי ד"ר גבי שחר  הוסמכתי לרפואה באיטליה בשנת 1984 והתמחתי בישראל ברפואת ילדים . עבדתי במספר בתי חולים . כיום אני עובד כרופא ילדים בקופת חולים מכבי ומקדיש את מירב מירצי לאבחון וטיפול בהפרעות קשב . שילוב בין שני התחומים מאפשר ראיה מערכתית הן בתחום הרפואי והן בתחום הקשיים התפקודיים במשפחה בבית ספר ומחוץ לו . מרפאת הקשב שלי נמצאת בתל אביב  אשמח לעמוד לרשות הפונים דרך הרשת - כמוני או במרפאתי בצהלה בתל אביב  לקביעת תור 0549119798
ד
ד"ר נעמי וורמברנד
שמי נעמי. מזה תריסר שנים אני עוסקת בסיוע לנוער ומבוגרים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב. כדי להכשיר את עצמי למשימה זו,  למדתי חינוך ופסיכולוגיה בתואר ראשון, ויעוץ חינוכי וחינוך מיוחד בתאר שני ושלישי. כמו כן, אני מאבחנת דידקטית, מאמנת אישית להפרעות קשב, מנחת קבוצות. במשך שנים הייתי מרצה בחינוך מיוחד ופסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה, מכללת בית ברל ומכללת סמינר הקיבוצים. מעבר להיבט האקדמי, אני עוסקת ביזום והקמה של מסגרות מגוונות שפועלות לטובת האוכלוסיה של בעלי לקויות למידה והפרעות קשב. כך הקמתי, לפני כ- 12 שנה, את מרכז מהו"ת (מרכז התעצמות ותובנה)  במכללת סמינר הקיבוצים עבור הסטודנטים עם הלקויות. מאז הוקמו 26 מרכזי מהו"ת ברחבי הארץ עבור תלמידים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב במערכת החינוך העל יסודי. המרכזים מנוהלים כרשת ושייכים מבחינה מקצועית למרכז "דרך מהות" של מכללת סמינר הקיבוצים, שאותו אני מנהלת. לפני כשנה הוקם מרכז מהו"ת בכלא מעשיהו עבור אסירים עם לקויות למידה והפרעות קשב. אנו מטפלים גם במובטלים כרוניים  על רקע לקותם, כדי להחזירם לעולם התעסוקה, בשיתוף עם עמותת בעצמי. בנוסף, אנו מנהלים מערך השתלמויות מסועף בחדרי מורים ובקרב מטפלים והורים.   
יפעת אלנקרי
יפעת אלנקרי
נעים מאוד, שמי יפעת אלנקרי דיאטנית קלינית בעלת תואר בתזונה B.SC מטעם אוניברסיטת אריאל ובעלת תואר B.A במדעי ההתנהגות. נשואה ואמא לארבעה. עובדת נכון להיום כדיאטנית כללית וילדים בקופ"ח לאומית, מקבלת בקליניקה פרטית בגינות שומרון אכילה רגשית והפרעות אכילה על כל גווניהן. בנוסף מתרגלת באוניברסיטת אריאל בחוג למדעי התזונה ודיאטנית בפרוייקט אורח חיים בריא מטעם משרד החינוך.
כמוניקשב וריכוזמרגיש חסימה

מרגיש חסימה

02/09/19 0:23
5 תגובות

היי דוקטור, שמי אלעד ואני סטודנט, אני נוטל פעם אחת היום 45 מ"ג אטנט, זה הכדור היחיד שמשפיע עלייך מבחינת ריכוז ולא באמת, פשוט רק איתו אני יכול לשבת ללמוד, אבל אני מרגיש שהוא עושה לי חסימה מחשבתית, לא באמת מנצל מן בלוק כזה, לצורך ההשוואה מבחינת ריכוז נסיתי ויואנס והגעתי למינון של 70 מ"ג השפיע עליי בצורה מדהימה ולאחר כמה שימושים פשוט חסימה לא יכול להתרכז איתו יום אחרי יום אז חזרתי לאטנט שאני לא מת עליו, במיוחד לאורח העובדה שאני יודע איך ויואנס משפיע עליי שהוא משפיע עליי טוב.
נסיתי ויואנס לאחר תקופה וקרה לי את תופעה..
מה אפשר לעשות?
נסיתי ריטלינים עושה לי דאוונים קשים.
האם זה בעיית מינון בויואנס או בעיה אחרת?


תגובות

היי ריטלין זה לא טוב אל תקח כלום ותרגיש כמו דב

ד--ר-נעמי-וורמברנד
מומחה כמוני
שמי נעמי. מזה תריסר שנים אני עוסקת בסיוע לנוער ומבוגרים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב. כדי להכשיר את עצמי למשימה זו,  למדתי חינוך ופסיכולוגיה בתואר ראשון, ויעוץ חינוכי וחינוך מיוחד בתאר שני ושלישי. כמו כן, אני מאבחנת דידקטית, מאמנת אישית להפרעות קשב, מנחת קבוצות. במשך שנים הייתי מרצה בחינוך מיוחד ופסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה, מכללת בית ברל ומכללת סמינר הקיבוצים. מעבר להיבט האקדמי, אני עוסקת ביזום והקמה של מסגרות מגוונות שפועלות לטובת האוכלוסיה של בעלי לקויות למידה והפרעות קשב. כך הקמתי, לפני כ- 12 שנה, את מרכז מהו"ת (מרכז התעצמות ותובנה)  במכללת סמינר הקיבוצים עבור הסטודנטים עם הלקויות. מאז הוקמו 26 מרכזי מהו"ת ברחבי הארץ עבור תלמידים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב במערכת החינוך העל יסודי. המרכזים מנוהלים כרשת ושייכים מבחינה מקצועית למרכז "דרך מהות" של מכללת סמינר הקיבוצים, שאותו אני מנהלת. לפני כשנה הוקם מרכז מהו"ת בכלא מעשיהו עבור אסירים עם לקויות למידה והפרעות קשב. אנו מטפלים גם במובטלים כרוניים  על רקע לקותם, כדי להחזירם לעולם התעסוקה, בשיתוף עם עמותת בעצמי. בנוסף, אנו מנהלים מערך השתלמויות מסועף בחדרי מורים ובקרב מטפלים והורים.   
05/09/19 14:09

שלום אלעד אני מבקשת להתייחס לפנייתך לא מכיוון הכדורים כיון שאני לא מייצגת את הידע הרפואי. אבל מנסיוני עם מאות ואלפים של סטודנטים עם הפרעת קשב, ברור שהתפקוד לא תלוי אך ורק בהשפעת הכדור. ישנן ״חסימות״ אחרות כמו לחצים רגשיים לנוכח משימה לימודית, פחד מהכישלון הבא וחסר במיומנויות למידה מותאמות אישית. אני מציעה לך שבמסגרת חיפושיך אחרי פתרונות יעילים, תתמקד גם בכיוונים אלה. בהצלחה.

אלעד1995
05/09/19 16:23

שלום ד"ר, לקחתי בחשבון את הסיטואציה המדוברת ושללתי מכיוון שמניסיוני בצריכת ויואנס, החסימה קוראת על בסיס קבוע עם שימוש יומיומי קבוע( לקיחת הויואנס קרתה בימי למידה רגילים ולא בתקופות לחץ).

אלעד1995
05/09/19 16:24

האטנט לא מספיק מבחינת ריכוז, לא הייתי קורה לזה ריגוש כמו היכולת להושיב אותי על התחת עם חולמנות..

אלעד1995
05/09/19 16:25

ריכוז* לא ריגוש.