מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

השקט לפני הסערה

03/09/19 7:00
2 תגובות

בוקר טוב!
לקח מאמצים קשים להצליח להיכנס לשיחה כאן. וגם הרבה זמן כחצי שעה של ניסיונות.
שאני שמחה שהצלחתי להיכנס.
כידוע גם הקיץ הלכתי וחזרתי טיפולי פיזיותרפיה וטיולים לרופאים.
כידוע קשה כבר עם הסומכת. היות והחגים מתקרבים שיריינתי תור לקוסמטיקאית בעיר שלי בין ראש השנה ליום כיפור
שיריון מראש שכך רגילה כדי שאם לא נוח או לא אפשרי אפשר לשנות. יצא רחמנא לצלן לקבוע בתחילת חודש אוקטובר
יום ראשון בבוקר. אמרתי לסומכת והיא התנפלה מדוע אני קובעת ביום שהיא צריכה להגיע אלי ובשעה שהיא רגילה לבוא אלי. אמרתי שאני אשנה. אפשר עדיין לשנות. היא לא הסכימה ואמרה שהיא רוצה שאפנים אצלי. וקבעתי תור לקוסמטיקאית בתל אביב יום חמישי לפני ראש השנה. יום חמישי האחרון היה קשה מאד. כאשר היא הוציאה את הקיטור שלה. ומנעה ממני לענות. העיקר אצלה היה עבר ניגמר. אצלי לא. ואני תוהה האם תפקידה לחנך אותי. אתמול יצא לקבוע תורים ולבטל. אז זה לקח כל הזמן שלה אצלי. כי עד שעונים לוקח זמן. לקח במיוחד הרבה זמן לקבוע תור לבדיקת אולטרסאונד כלי דם שלמעשה הן 2 בדיקות אז היא איחדה את הבדיקות לתאריך אחד כאשר הוא בתחילת שנה הבאה. והתורים שקבעתי יצאו ימי ראשון. אז הסומכת לפני שהלכה אמרה על היום שתגיע ב 11:00 נדבר מחר.
ואני תוהה אם באמת היא הולכת לדבר או להתנפל.
כאמור סיפרתי על מקרה מה שלא היה צפויי בשבוע בו היה ט באב.כאשר בהתראה קצרה אחרי שמונה בערב שלחתי מיסרון לסומכת שלמחרת שלא תגיע אלי. היא לא בדקה. כי היא אנטי טכנולוגיה. נגד ווטסאפ מיסרונים פייסבוק וכל מה שיש כיום. ואצלה הפלפון של משרד הבריאות רק שיחות ניכנסות. שהיא רוצה רק דיבורים בטלפון או פנים מול פנים. כאשר אצלי זה הכתיבה. היא ראתה את המיסרון רק למחרת בבוקר. כמובן האשימה אותי שדפקתי אותה. אני מסרבת לקבל עלי את האשמה. כי ההתראה הייתה קצרה מאד. ואם כל העולם משתמש כיום בטכנולוגיה המתקדמת הן בדברים קשים כמו פטירת בן אדם. אם בשמחות כמו חתונות בריתות ובר מיצוות. שהיא אפילו מכעיס אותה הדיבור על השימוש בטכנולוגיה. שאפילו יצא לי להתחדש טלוויזיה כי הישנה התקלקלה. הממיר המקליט המשוכלל מהממירים בבית כבר לא טוב שאין כזה כי כיום יש משוכללים. אז אני מנסה לסגור פער בהקלטות שם. האם להיות נגד טכנולוגיה בעולם כיום זה נכון?
אני יודעת שכתבתי פעם אחרונה על סגירת מעגל. זכיתי ל 0 תגובות. מקווה לזכות בתגובות בכמות מעל 0. בינתיים נישאר לראות איך יהיה כיום עם הסומכת.


תגובות

מיכל---ער-ן
מנהל קהילת ער"ן
04/09/19 20:27

ה דונדוני, אני משחה שהצלחת להיכנס ולשתף כאן. מבאס אותי לשמוע שמי שאמורה לעזור לך, ושהפגישה איתה תקל על החיים שלך מותיאה אותך עם תחושה שלילית, או יותר נכון מחשבות על המפגשים שהולכים להיות? איך הם יהיו וכד'. תשמעי, את מתקדמת מאד טכנולוגית לעומת הרבה אנשי את ממש משתמשת באופן שוטף במחשב, וגם אם את לא יודעת משהו את מחפשת ולא מוותרת עד שמצליחה. יש לך היכולת האינטואטיבית הטכנולוגית. טוב, צריך לקחת בחשבון שהיא לא כזאת ולהודיע לה מספיק מראש על ביטולים. וחוץ מזה, ביטולים קורים לפעמים. את לא מבטלת בתדירות גבוהה, אז לא נורא שפעם אחת היא התאכזבה או התבאסה מזה. נחכה ונראה איך יהיה עם הסומכת. מחכה לעידכון ממך. ואת גם מוזמנת לקרוא פוסטים של פונים אחרים ולתמוך גם בהם. מה את אומרת? ערב טוב, ולילה טוב. מיכל

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
07/09/19 8:34

דונדוני יקרה - לא הייתי במקום שאפשר להגיב בשבועיים האחרונים אבל עכשיו כשחזרתי אני שמח לראות פוסט שלך. הפוסטים שלך מרעננים, מענינים ובאים מכל הלב. את מדהימה ביכולת שלך להשתלב טכנולוגית - הרבה מעבר לאנשים צעירים ממך ועל זה כל הכבוד. אני כל כך מסכים איתך באמירה שלך "ואני תוהה האם תפקידה לחנך אותי"- התהיייה כל כך במקום. להבנתי היא אמורה פשוט לעזור לך ואכן לא לחנך אותך ומצד שני בהכירי אותך מתוך שיחותינו אני מבין שהסומכת היא אישה טובה ועוזרת אז ברור שכדאי להתפשר ולהבין זו את זו.