מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

חושש מאוד

07/09/19 14:20
5 תגובות

בשלושת החודשים האחרונים אני סובל מתופעות נוירולוגיות שונות ואין הסבר לאף מומחה שפניתי אליו. לפני שלושה חודשים החלו להופיע אלצי נימולים בידיים וברגליים וזרמים בכל הגוף. הופניתי ע"י רופא המשפחה לבדיקת emg שיצאה תקינה. לאחר מכן הופניתי לנוירולוג שביצע בדיקה מקיפה וקבע שהכל בסדר. רופאת המשפחה שלחה אותי לבדיקות דם שונות שגם הראו תוצאות טובות. עם הזמן פחתו הנימולים אך הופיע תופעה חדשה ומדאיגה, יד ימין כל הזמן תפוסה וכואבת, בעיקר האמה. בנוסף יש לי קפוצות שריר בכל חלקי הגוף מה שמגביר את הלחץ והחרדה. הכאב באמה מתחיל בבוקר ואני מרגיש שהיד מגושמת וקשה לה לבצע פעולות שונות. לפעמים המצב משתפר ושוב חוזר. פניתי לנוירולוג באופן פרטי וגם הוא לא מצא כלום בבדיקה נוירולוגית והמליץ לי על טיפול תרופתי לסטרס. כרגע אני נוטל ציפרלקס כשבועיים ללא שיפור משמעותי עד כה. אני יוצא מדעתי ומודאג מאוד. האם מישהו נתקל בתופעה דומה?
תודה


תגובות

איילת-השחר5
07/09/19 14:26

אני יודעת שמי שסובל מחרדה ודיכאון יש לו תופעות של נימול וזרמים זה קרה לי - מעבר לזה אין לי מידע - שבת שלום

ג-ק5
07/09/19 14:30

אתה עובד בעבודה פיסית,או עבודה שדורשת ממך נניח להיות כפוף זמן רב או לאמץ חלקים מסויימים בגוף?

bobo39
07/09/19 15:05

האמת שאני עובד בעבודה משרדית מול מחשב ברוב היום.

ג-ק5
07/09/19 15:32

זורק לך רעיון, היות ועד כה לא נמצאה סיבה למה שקורה לך, מה דעתך לקחת נניח שבוע חופש מעבודתך, ובמשך שבוע פשוט להמנע מלשבת מול מחשב ולעשות דברים אינך עושה ברוטינה היומיומית, והיה ותרגיש טוב יותר, אולי תססיק מסקנות מהי הסיבה לכאביך, והיה ולא תהיה הקלה תמיד אפשר לפנות לרופא שוב.

יעלה16
07/09/19 21:48

הי bobo,ראה הודעה בפרטי.